Nemohla jsem uvěřit, že by tohle Kaira udělala. Jednoduše jsem tomu nevěřila. Není taková a já to dokážu. Alfa to přehnal, ač ho opravdu miluji, v tuto chvíli jsem se mu postavit musela. Falešná obvinění jsou sprostá. Procházely jsme lesem a já se snažila neztratit. Les znám jako svůj kožich, ale tady v té části jsem nikdy nebyla. Všechno tu bylo jiné a divně to tu páchlo. Člověčinou a Kaira to být nemohla. Zastavila jsem se a koukla na ni. ,,Počkej tady a ani se nehni, ano?" pronesla jsem a když kývla, zmizela jsem v houští. Šla jsem po tom hnusném pachu a ten mě dovedl na mýtinu. Nikde nebylo místo, kam bych se schovala, ale já tam i tak šla.Nečekala jsem to, co se stalo dál. Ozval se výstřel a do zadní nohy mě zasáhla kulka. Projela mi jí silná a nesnesitelná bolest. Hluboce a raněně jsem zavyla a doufala, že mě někdo zasechl. V dálce jsem zahlédla muže se psy.Začala jsem ustupovat a když se psi rozeběhli ke mně, snažila jsem se utéct. Marně.Jeden se mi zahryzl do zad a tím si vysloužil ránu do hlavy. Udeřila jsem ho tlapkou a nechutně to křuplo. Pes mě pustil a na zádech jsem Měla krvavý šrám. Začala jsem psy neúprosně kousat a když se stáhli, dala jsem se na útěk. Moje zranění bylo ošklivé, byla jsem potrhaná a má bílá srst byla na několika místech rudá od mé krve.Doběhla jsem ke Kaiře a pohlédla na ni slabým výrazem.,,Musíme pryč." zakňučela jsem.
Utíkali jsme jak nejrychleji to šlo ale Elis byla dost zraněná takže se naše rychlost vyrovnala ale psy byli rychlejší a my si uvědomily že musíme najít nějaké místo kde se schovat! Před námi byla skály zabočily jsme za ně a psi nás velkou rychlostí minuli. Zahlédla jsme jeskyni její vchod byl přikrytý liány a dobře sem věděla že psi ze vrátí a budou nás hledat. Beto zmateme je začni utíkat pořad po jednom kolečku a pak se vyválej v hlíně to je zmate pak s toho kruhu vyskoč co nejdelším skokem!Obě dvě začali dělat to co Kaira navrhla a až vše provedly Kaira běžela do jeskyně Elis za ní a marně se jí v tom snažila zabránit Kaira běžela dál do jeskyně a vůbec si jí nevšímala.
Ta holka mě nechtěla poslouchat. Běžela jsem za ní a po chvíli jsem drtivě dopadla na zem. Všechno mě bolelo a Kaira mě nechala daleko za sebou.Hluboce jsem oddechovala a přemýšlela.Nesnáším svůj titul 'Beta'. Mým údělem je mít štěňata s Harrym (Alfa), ale já prostě štěňata nechci. Nevím, co s tím dělat. Až se to dozví, buďto mi něco udělá nebo mě vyžene, ať mě miluje jak moc chce.Ostatní feny ze smečky mi toto právo závidí, ale co já bych dala za to, abych nemusela.Tehdy jsem jako štěně měla zemřít..Po chvíli přemýšlení jsem ztratila dost krve a zvedla jsem se. Pomalým krokem jsem se vydala za Kairou a konečně jsem k ní došla.
ČTEŠ
Strážkyně vlčích elementů Místo spojení
مستذئبJsem kaira a už od 4 let je mím domovem divočina . můj život není jako od ostatních lidí ani si jako člověk nepřipadám spíš se za to co jsem stidím . Žiju ze svou smečkou která se mě snaží vychot tak abych věděla co jsme že se jako vlk ůplně chovat...