Cikk a P.J.K újságból -újabb lebegő halott
Szeptember 2 -án hajnalban ismét lebegő halottra bukkantak. A filozófusok és tudósok által vizsgált test megmagyarázhatatlan módon már 3 méter magasan lebegett.
Ideje suliba menni. A ház előtt várt J, majd együtt mentünk iskolába. Olyan kedves volt, végig fogta a kezem. Az idő olyan szokásos, esős, szeptemberi idő volt. Mikor beértünk az osztályba elengedte a kezem, egy puszit nyomott a homlokomra és elbúcsúzott.
Letettem a táskám és leültem. Mindenki úgy bámult, mintha nem láttak volna fehér embert. Egy lány mellém mert ülni és egész megismerkedtünk. A neve Lara. Kedves, aranyos lány. Szőke hajú, amit ki nem állhatok, de hát ez van. Megkérdezte, hogy lyukas órában nem megyek -e le vele úszni.
-Örömmel mennék, de nincs fürdőruhám -Semmi gond, jó leszel fehérneműben is -mondta viccelődve.Így hát elmentem vele lyukasban úszni. Levetkőztünk és elindultunk az uszodába. Olyan szép volt és elragadó minden, hogy a szavam elállt. A falakon tükröződött a víz fénye, a medence alján sellők voltak kirakva csempéből, a lámpák megvilágították az egész vizet és a fény úgy villogott, mintha a nap sütné a tengert.
Lara elindult befelé a vízbe, én is követtem őt. A víz sem hideg, sem meleg nem volt, szóval nagyon élveztem.
Együtt nevettünk, úsztunk és beszélgettünk is sokat. Lara mutatni akart valamit, így átúsztam vele a barlangi részbe. Itt még gyönyörűbb volt. Teljesen el voltam kápráztatva a látványtól. A víz a falakon csorgott végig egész a medencéig, innen a lefolyó egy vízesés volt. Vízhangzott az egész tér és a csempe tengerkék volt, ami a tengerekre emlékeztet. Lara megragadta a csuklóm és kérdezte:
-Hogy tetszik?
-Gyönyörű -feleltem teljesen elragadtatva.
Lara magához közelebb húzott és teljesen kábult állapotomban hirtelen megcsókolt.
-Te meg mit csinálsz? Nekem barátom van!
-Azt hiszed, hogy azért mert megfogta a kezed és adott egy puszit, attól a barátod? Hát nagyot tévedsz, mert ő a suli menője és csak játszadozik a lányokkal.Én nem tudtam mit tegyek, így gyorsan lebuktam a víz alá és átúsztam a sima úszó részbe, innen pedig ki az öltözőbe, majd a suli részlegbe.
Teljesen össze voltam zavarodva. Tele voltam kérdésekkel. Miért csinálta ezt? Most szeretem őt? Miért rontotta el?... Megcsaltam Jamiet? Egyáltalán együtt vagyok J -vel?
Hirtelen egy hideg kéz felkapott és elvitt az öltözőbe. Biztos voltam benne, hogy Jamie az. Majd leültetett a padra és felöltöztetett. El is feledkeztem arról, hogy egy szál melltartóba mentem ki a suliba. Megmentett attól, hogy teljesen leégjek az egész suli előtt. Mostmár másodszor lát fehérneműben. Tiszta ciki.
Nagyon össze voltam zavarodva Lara miatt.
-Hazavigyelek? -kérdezte Jamie nyugodt hanggal.
-Igen. -hüppögtem határozatlanul a sírás miatt.Elkapott minket egy zivatar hazafelé és mikor teljesen letisztultak a gondolataim megkérdeztem:
-Szeretsz?Az arcomhoz ért és végigsimította a szám. A másik pillanatban már megcsókolt, de őt már nem toltam el magamtól. Éreztem a szive gyors lüktetését, aminél csak az enyém vert gyorsabban. Az eső már teljesen lemosta a sminkem, a hajam tönkre ment, de a pillanat mégis gyögyörű volt. Majd eltávolodott tőlem és így felelt:
-Még találkozunk.Ez volt a tökéletes válasz a kérdésemre.
YOU ARE READING
A 8. szoba 《Befejezett》
HorrorHogy jutottam ide? Szeretem, vagy nem? Ki ő igazából? Mindenre válasz a 8. szoba! A gond, hogy az nem csak egy szoba.