jiminpark: Hyung
Müsait misin?
yoongimin: Sanırım evet.
jiminpark: Öyleyse odama gel.
Annem yemek yapıp getirmiş.
Senin de seveceğini düşündüm.
Birlikte yiyebiliriz.
yoongimin: Jimin
İyilik meleği falan mısın?
Demek karnımın gurultusu oradan bile duyuluyor...
jiminpark: Hemen gel o zaman hyung
Soğumasın.
yoongimin: Geliyorum.
Yoongi, karnının verdiği açlıkla saattle 120 km hızla Jimin'in odasına ilerledi. Yemeği Jimin'in annesi getirdiği için annesinin hala içeride olduğunu düşünerek yavaşlayıp kibarca içeri girmişti.
Cidden... Yemeğin kokusu neredeyse kapının dışından bile duyuluyordu." Merhaba hyung."
Sevimli bir şekilde kendisini selamlayan Jimin'i görünce gülümsedi. Normalde arkadaşlarına karşı sevimli veya nazık değildi Yoongi ama Jimin oldukça narin ve şirin olduğu için ona istese de kaba davranamıyordu. Jimin ona bu kadar sevecen yaklaşırken onun çocuğa kaba davranması ayıp olurdu zaten.
Yoongi, küçük sehpayı önüne çekmiş olan çocuğun yanına gitti ve Jimin'in hemen yanındaki boşluğa oturdu. Sehpa oldukça minikti ama yemek kabının sığması için yeterliydi.
" Annem rahatsız olabileceğin düşüncesiyle gitti." Dedi Jimin, elinde tuttuğu diğer çubuğu abisine uzatırken.
" Ah... Gerek yoktu." Diye mırıldandı Yoongi mahçup bir tavırla. Kendini kötü hissetmişti.
Yoongi, Jimin'in elindeki çubuğu alırken bir yandan da yemeği süzüyordu. Jimin'in annesi Yoongi'nin en sevdiği yiyeceği yapmıştı farkında olmadan.
" Bu yemek favorim." Diyerek kıkırdadı Jimin.
" Benimde." Dedi Yoongi, aynı zamanda başıyla onaylarken. Ciddi bir hastalığa sahip olmaları dışında ortak bir noktaları daha çıkmıştı .
Yoongi, çubuğuyla pilavı alırken hemen ağzına götürdü ve beğendiğine dair sesler çıkarmayı da ihmal etmedi.
" Yoongi hyung" Dedi o sırada Jimin. " Başlamadan bir fotoğraf çekilsek mi? Anı olur."
Yoongi her ne kadar fotoğraf çekilmeyi sevmese de yanında ona gözlerini kocaman açarak bakan çocuğu kırmak istemediği için kabul etmişti.
Jimin, telefonunun ön kamerasını açıp kamerayı kendilerine doğru tutarken sırıtmayı da ihmal etmiyordu." Yah hyung, gülümse!" Diye bağırdı fotoğrafı çekmeden önce. Yoongi her zamanki gibi somurttuğu için elbette fotoğraf güzel çıkmıyordu.
" Tamam, tamam." Diye söylendi ve gülümsedi Yoongi.
Böylelikle her ikisinin de ömrü boyunca saklayacağı ilk fotoğraflarını da çekmiş oldular.
(Medya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Cure • YoonMin
Short Storyjiminpark: Kemoterapi çok yıpratıyor, hyung jiminpark: Bugün yine dökülen saçlarımı saydım jiminpark: İnan bana, sana olan sevgimden bile daha fazlaydı... En iyi rekor; Kısa Hikaye #10 | smut içermez. | 27.05.16 - 03.02.17 @liameri / © Tüm hakları...