(Ve 4. Kitap ile karşınızdayıım yorumlarınızı bekliyorum ~♡~)
07.05.2002
Küçük kız ile oğlan anne ve babalarının onları evde bırakıp birlikte yemeğe gitmelerini fırsat bilerek televizyondaki bir korku filmini birbirlerine sarılarak ve yüzlerini yastıklarla kapatarak izliyordu.
Aniden çıkan korkunç canavarlarla film biterken ikiside çığlık atarak yerlerinden sıçaradı."Voah bu cidden korkunçtu kesinlikle akşam uyuyamayacağım." Diye konuşmaya başladı kız, oyuncu listesi ekranda akarken elini kalbine götürerek.
"Hah! Ben senden büyük olduğum için akşam çok rahat uyuyacağım." Dediğinde oğlan, kız oğlanın burnunun ucuna bastırdı.
"Aynı yaşta olduğumuzu unuttun mu Chim?"
"Aynı yaşta değiliz Hye Ran. Ben senden bir ay daha büyüğüm." Dedi Jimin ve burnundaki eli indirdi.
Jimin, arkadaşı ondan boy ve hacim olarak küçük olduğu için onunda yedi yaşında olduğunu kabul etmiyordu."Bir ay büyük olduğun zaman büyük olmuş olmuyorsun benden büyük olman için benden bir yıl önce doğman gerekiyor." Bilmiş bir şekilde cevap verdi Hye Ran.
"Hem madem filmden korkmadın. Bu akşam benimle kal ve kapımın önünde bütün gece uyanık kalıp canavarları bekle."
"Hayır sen yanlış biliyorsun. Ay ya da yıl fark etmiyor önce doğan büyüktür.
Bu gece bir abi gibi seni koruyacağım
korkak tavuk." Dedi Jimin ve arkadaşının saçlarını dağıttı."Sensin korkak tavuk! İstemiyorum beni korumanı." Diyerek saçındaki elleri çekti Hye Ran ve kollarını önünde birleştirdi.
"Tamam, kızma abicim şaka yaptım " Diyerek sevimlilik yapmaya başladığında Jimin, Hye Ran hemen onunla barışmamak için odasına koştu.
"Yah! HYE RAN! HEMEN ABİNİN YANINA GEL!"
"SEN BENİM ABİM DEĞİLSİN CHİM! BİZ AYNI YAŞTAYIZ VE SAKIN BURAYA GELME." Hye Ran, Onun geleceğini biliyordu.
Çünkü her zaman gelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boy Who Loves His Best Friend .PJM. 4
FanfictionHye Ran, O nun geleceğini biliyordu. Çünkü her zaman gelirdi. #Boy Who serisinin 4. Kitabı# 19.07.2016