I.9

6.4K 579 102
                                    

24.03.2016 12.08 P.M

HyəRan: Jimin ben çok özür dilerim.
Yemin ederim seni yalnız bırakmak istememiştim.
Sadece işe başladığımı öğrenince Patrick kutlama fikrini öne attı bende kabul ettim ama yemin ederim ki sadece yarım saat kalıp gelecektim.
Ne ara sarhoş oldum hatırlamıyorum.
Özür dilerim.
Hemde çok.

14.18 P.M

HyəRan: Okuyup cevap vermediğine göre bana çok kızgın olmalısın.
Size geliyorum kapıyı aç.

14.40 P.M

HyəRan: Bana hiç değilse evde olmadığını söyleyebilirdin.
On dakika boyunca kapıyı çaldım ama kimse açmadı ve eğer annen gelmeseydi daha da beklerdim.
Bana senin bir süre arkadaşlarında kalacağını söyledi.
Hangi arkadaşında kalıyorsun söyle ve oraya geleceğim.

19.40 P.M

HyəRan: Cevap vereceğini düşünmek aptallıktı sanırım.
Cevap verene kadar yazacağım.
Jimin lütfen.
Bak ben cidden üzgünüm tamam mı?
Cidden gelecektim.
Yemin ederim.
Beni bütün arkadaşlarını aramak zorunda bırakma.
Demek okuyorsun?
Pekala.

Hye Ran mesajlardan çıktıktan sonra ilk başta Seokjin'i aradı ama o bir arkadaşıyla olduğu için kısaca hayır diyerek telefonu kapattı.

Namjoon'u aradığında o da kız arkadaşı ile birlikte olduğu için aynı şekilde kısaca olumsuz şekilde yanıtlayıp telefonu kapattı.

Jungkook'a sıra geldiği Hye Ran umutsuzdu. Düşündüğü gibi Jungkook'ta olumsuz yanıt verdiğinde Jimin'in onlara yerini söylememelerini tembih ettiğini düşünmeye başlamıştı.

Taehyung telefonu ilk çalışında açınca Hye Ran biraz şaşırdı. Normalde Taehyung telefonu açmaz mesaj atardı.

"Taehyung, Jimin sizde mi?"

"Evet." Dediğinde Taehyung fısıldayarak Hye Ran rahatlamıştı. Taehyung'un evine daha önce birkaç kez Jimin ile birlikte gitmişti.

"Harika. Birazdan evden çıkacağım ve size geleceğim sakın ona-"

"Jimin Hye Ran buraya geliyor."

"..söyleme. YAH! NEDEN ONA SÖYLEDİN!"

"Çünkü daha söyleme dememiştin ve Jimin seni istemiyor. Ama ben senin yerinde olsam gelirdim. Şu iki günde zombiye dönüştü."

"Geleceğim ama evden çıkmasını engelle."

"Çok geç desem?"

"Öldün sen Tae! Neden onu durdurmadın?"

"Zombi gibi diyorum ama The Walking Dead'te ki gibi zombiler gibi salak olanlarda değil World War Z'de ki gibi zeki olan zombilerden. Ben daha ona ulaşamadan evden çıktı."

"Tamam Tae kapat." Dedi Hye Ran ve telefonu sinirle kapattı.

The Boy Who Loves His Best Friend .PJM. 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin