(1 Nisan’dan nefret ediyorum ıyyhh)
01.04.2016 02.03 A.M
Jimin oturduğu merdivenden Hye Ran ve arkadaşları asansörden inerken kalktı ve üç kız artı sarışın Hye Ran’a kaşlarını çatarak baktı.
"Aaa, kızlar bakın burada kim varmış? En yakın arkadaşım Bay İnstagram." Hye Ran Jimin’i arkadaşlarına gösterdi ve kızlar ona zar zor merhaba dediler.
"Sizi bize götüreceğim. Hadi gidelim." Diyerek Jimin asansörden yeni inmiş kızları tekrar asansöre sokmaya çalıştı ama Hye Ran onu durdurdu.
"Niyeymiş?"
"Çünkü yanında anahtar yok ve şifreniz değişmiş ve ben senin hatırlayamayacak kadar sarhoş olduğunu görüyorum. Yani şimdi asansöre binin." Diyerek Jimin kızları tekrar asansöre sokmaya çalıştı.
Hepsi bu sefer ısrar etmeden asansöre bindiler ve Jimin düğmeye bastı.
Saniyeler sonra asansör durduğunda hepsi indi ve dışarı temiz havaya çıktılar.Jimin kendi apartmanlarına kadar dört kızı düşmeden götürdüğünde zafere çok az kaldığının farkındaydı.
Asansörü çağırıp kızlarla birlikte içeri girince kendi katlarına bastı.
Asansör durunca kapıyı açtı ve sızmak üzere olan kızları çıkardı, evlerinin şifresini girdi ve kapıyı duvara çarpana kadar açtı.Neyse ki annesi evde yoktu da istediği kadar gürültü yapabiliyordu.
Dışarıda hiç kimse kalmadığından emin olduktan sonra kızları salona götürüp koltuklardan uzun olana oturttu ve kendiside ikinci uzun olana geçip yattı.
'Bir daha bensiz içmesine izin verirsem saçlarım dökülsün.' diye düşündüğü birkaç saniyenin ardından saçlarını çok sevdiği için bu düşünceyi kafasından attı ve gözlerini kapattı ve yorulduğu için uykuya daldı.
Jimin'in gözlerini ikinci kez açmasının sebebi yanına yatan bedenle olmuştu.
Sarışın kısa saçlı bir kız başını Jimin’in koluna koymuş yanında yatıyordu.
Jimin bu kızın Hye Ran olduğun anladığında tekrar gözlerini kapattı ve boştaki eliyle Hye Ran’ın kısa saçlarıyla oynarken ikinci kez uykuya daldı.
(Üst üste iki bölüm attım yuhuu nxmsxm)
(yatoismylove ve Mirai-sshi dongsaenglerim bu bölümü de size ithaf edesim geldi xmxlslşs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boy Who Loves His Best Friend .PJM. 4
FanfictionHye Ran, O nun geleceğini biliyordu. Çünkü her zaman gelirdi. #Boy Who serisinin 4. Kitabı# 19.07.2016