YİĞİT'TEN
Okula gittiğimizde ben de Ege de çok mutluyduk artık hep böyle olmaya karar verdik hayat bize ne acılar yaşatırsa yaşatsın biz hep dimdik ayakta duracaktık Ege annesi için ben de kendim için bunları düşüne düşüne okula girdik Begüm bize şaşırmış bir şekilde baktı. Bu sefer yanında Damla yoktu hayret küsmüşler miydi yoksa gerçi zengin bunlar eşya gibi arkadaşın da parayla alınacağını zannediyorlar. Nereden mi biliyorum zengin bir ailenin evlatlık çocuğu olduğum için tabi o eskidendi artık yine yetimim. Aslında ben bu kızları diğer zenginlerden ayırıyordum çünkü onlar sıcakkanlı gelmişlerdi. Bunları düşünürken bir anda Damla'yı gördüm aaa bunlar küsmemişti. Zil çaldı ve derse girdik. Hocanın anlattıklarını dinlememiz Begümleri rahatsız etmiş olacak ki onlar çakdırmadan bize bakıyırlardı. Ama bence onlar bizi yani ben ve Ege'yi hiç böyle hocayı dikkatlice dinlerken görmemişler yoksa öyle bakmazlardı. Okul çıkışında bir ara Ege "Yurda şimdi mi gçmek istersin?" dedi. Tam o sırada yanımızda Begüm vardı. Bir an bizi duyduğunu sandığım bir ifadeyle Ege'ye kaş göz işareti yaptım. O da anlamış olacak ki birşey demedi. Yo yoksa o da mı dalga geçecekti? Bunları düşününce çılgına dönüyordum. Hep bu soruyu kendime sormuşumdur "İnsanlar neden yetimleri sevmezlerdi, neden hep onlara bağırıp çağırırlardı??" Bu soru hep aklımdaydı eğer Begüm de benimle dalga geçerse bu sefer tüm okul öğrenir ve rezil olurum. Ama o kızın karakterinde öyle biri olduğunu da düşünmüyorum. Bunlarla yorulurken uykuya dalmışım sabah uyandığımda her zamanki gibi hazırlandıktan sonra Ege'nin arabasıyla okula vardık. Begüm o sırada yanımıza gelip bana "Bugün okul çıkışı müsaitsen seninle karşıdaki kafede konuşmak istiyorum" dedi . Ben de ona "Olur da ne konuşacaz??"
"Orada konuşuruz çıkışta görüşürüz"
"Tamam görüşürüz" dedim ama acaba ne diyecekti bu konuyu çok merak ettiğim için derse bile konsantre olamadım..Sonunda okul dağıldı ben Ege'ye "Görüşürüz" dedikten sonra kafeye vardım bir masaya oturdum ve Begüm'ün gelmesini bekledim. Çok heyecanlıydım aslında bu meraksa eğer bu kadar heyecan fazla değil miydi?? Ben bunları düşünürken Begüm'ün kafe kapısından geldiğini gördüm o da beni görmüş olacak ki masaya gelip oturdu.
"Merhaba" dedi ve elini uzattı ben de elimi uzattım el sıkıştık
"Bir şey içer misin?"
"Yok teşekkür ederim ben hemen konuya gireyim istersen"
"Tabi"
"Ben birkaç gün önce okulda senin yurtta kaldığını öğrendim doğru mu?"
"Evet maalesef doğru"
"Neden orada kalıyorsun peki?"
Bunun cevabını vermek istemiyordum ona
"Nedenini söylemesem olur mu?"
"Neden söylemiyorsun?"
"Ben hayatımda Ege'den başkasına güvenmedim"
"Belki bana güvenmeyeceksin ama şunu bil ne zaman konuşmak istersen ben burda olacam."
"Sen sadece yurtta kaldığımı mı biliyorsun yani başka birşey bilmiyor musun??"
"Hayır bilmiyorum merak ediyorum ama anlatmak istemezsen seni zorlayamam."
"Benimle konuşmak istediğin için teşekkürler bu arada yurtta kaldığımı kimseye söylemezsen olur mu?"
"Olur tabi söylemem"
"Tekrar Teşekkürler ben gitsem iyi olacak görüşürüz"
"Bir şey değil görüşürüz"
Oradan kalkıp yurda gitmek için yola koyuldum hala aklımda o konuşma geçiyordu "Anlatmak istersen ben burdayım" bu cümle aklımdan hiç çıkmıyordu acaba güvenebilir miydim?? Sanırım bunun için zamana ihtiyacım vardı. Bunları düşüne düşüne yurda geldim ve yatağıma uzanıp bu konuşmamızı düşündüm eğer güvenirsem Ege'den sonra ilk defa başka birine güvenecektim. Bu konularla uykuya dalmışım. Sabah uyanınca okula gitmek için hazırlandım. Ege geldi arabaya binince başladı soru yağmuruna "Eee dün ne konuştunuz??"
"Benim yurtta kaldığımı biliyor kardeşim"
"Nee kim söylemiş?? sen ve benden başka okulda bilen yok ki o da dalga geçti mi?? Ee sen nasıl tepki verdin??"
"Durr bi motorun soğusun Ege hepsini tek tek cevaplıyacam sen bir arabayı çalıştır"
"Tamam anlat hadi"
"Mahalle dedikoducularını geçtin be anlacaz tamam öncelikle kimse söylememiş sen bana sorunca duymuş doğru olup olmadığını sordu bende doğru dedim. O dalga geçmedi ben de çok şaşırdım "Bana güvenebilirsin" dedi. Ben de ona senden başka kimseye güvenmediğimi söyledim. O da bana "Güvenemessen bile konuşmak için ben buradayım" dedi.
Ege de bana"Ona güvenebileceğini düşünüyor musun? "
"Bilmiyorum aslında bunu zaman belirleyecek dün ona yurtta kaldığımı kimseye söylememesi için rica ettim"
"Sence söyler mi?"
"Ben ilk defa başka birine rica ettim bilmiyorum ama umarım söylemez"
"Sence ona güvenme konusunda bu olayı başkalarına söylerse güvenini sarsar mı?"
"Yani sarsar tabi ama ben bu kızın başkalarına söyleyeceğini sanmıyorum."
"Sence Begüm senin güvenini kazanmak istiyor mu?"
"Ben bu kızın benim güvenime ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum çünkü yani bana öyle geliyor ki bu kız hırslı biri yani güvenimi kazansa ne olacak kazanmasa ne olacak?"
"Bilmem ben senin düşüncelerini öğrenmek istedim sadece"
Böyle konuşa konuşa okula vardık acaba Begüm başkalarına söylemiş miydi??ARKADAŞLAR YORUM VE OYLAMALARINIZI BEKLİYORUM YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELEBİLİR AMELİYAT OLACAĞIM İÇİN BU ARADA AMELİYAT İÇİN DUALARINIZI BEKLİYORUM TEKRAR TEŞEKKÜRLER::)))