BEGÜM'DEN
Sabah saat 08:30 da annemin uyandırmasıyla kalktım Ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra hazırlandım Kahvaltıya indiğimde annemler çoktan oturmuşlardı bile Okula gitmek için evden çıkacağım zaman babam "Şoför seni götürecek " dedi. Ben "Neden kendi arabamla gidemiyorum " dediğimde bana "Ben sana güvenemiyorum araba zaten bozuk hızlı gidip kaza yapmanı istemiyorum" dedi.Ben ailemi beni önemsedikleri kadar önemsemiyordum. Ama benim iyiliğimi istediklerini de biliyordum. Okula geldiğimde karşıdan gelen iki genç gördüm bu okuldan olmadıklarını biliyordum. Çünkü onları hiç görmemiştim. Biri çok ukalaya diğeri de çok bencile benziyordu. Ya da bunlar benim önyargımdı Onları tanımadan böyle düşünmemem gerkiyordu Tam bu sırada Damla yanıma geldi yine bir espri yaptı "Dünya döner Ay da kebap" ikimiz birlikte gülmeye başladık Damla çok komikti biz birbirimizi çok seviyorduk. O sırada zil çaldı sınıfa girdiğimde o iki genci gördüm.Aynı sınıftaydık ve bu hiçte iyi değildi. Ya da önyargılarımla yanılıyordum. Derste okulun ilk günü olduğu için öğretmenlerle tanıştık. Gençlerden birinin adı Yiğit diğerinin adı Ege idi. Tenefüste Damla'yla dışarı çıktık o da benim gibi önyargılı düşünüyordu. Acaba neden öyle önyargılıydık???
YİĞİT'TEN
Ege ile sınıfa girdiğimizde iki kız bize bakmaya başlamıştı. Ben de yetimhanede büyüdüğümü öğrendiklerini düşündüm çünkü eski okulumdaki herkes yetimhanede büyüdüğümü öğrenince benimle alay ediyorlardı. Ben de böyle düşünüp onlara sinirli bir bakış attum onlar da korkmuş olacak ki önlerine döndüler. Bütün bir ders boyunca sınıfta sadece öğretmenin sesi vardı Bu iki kız da kıyafetlerine bakılırsa bence zengin bir aileden geliyorlardı. Okul çıkışında Ege'nin arabasına binip gitmeye hazırlanırken o iki kızdan birini şoförü zannettiğim biri alıyordu.
Diğeri de bir Ferrari'ye binip gidiyordu.
Biz de Ege'nin arabasına binip yola koyulduk.Beni yurda bıraktıktan sonra o da gitti. Ben de yurt yatağına uzanıp hüzünle doldum.
Ne vardı ki yetimhanede kalmada neden bu insanların zoruna gidiyordu???
Bunları düşünürken uykuya daldığımı sabah yurt hizmetlisinin beni uyandırmasıyla anladım.
Hemen hazırlandım ve okula gitmek için yurttan çıktım.
Ege benim telefonumun olmadığını bildiği için sabahın erken saatlerinde burada olurdu
Ve her zaman olduğu gibi ne yapmıştı dersiniz??
Evet evet uyumuştu arabasının camına vurunca zar zor uyandırdım kapıyı açınca "Yine uyumuşsun" dedim. "Yanlızca biraz kestirdik" dedi. Ben de konuyu kapatıp radyoyu açmaya koyuldum Athena'nın arsız gönül şarkısı çalıyordu Beraber söylemeye koyulduk. Tipi olduğu kadar sesi de iyiydi benim arkadaşımın O benim hayatımın gerçek dostu olmuştu nasıl mı işte böyle. .4 Yıl Önce
Beni yurtta iken bir koruyucu aile almıştı aldıklarından beri beni hep döver bana hep hakaret eder olmuşlardı Bir gün onlar evden çıktıktan sonra ben bu evi yakmaya karar verdim neden bilmiyorum ama evi yakınca içinden çıkamadım. Yardım istemek için bağırıyordum tam o sırada Ege ve babası oradan geçiyordu. Babası itfaiye ye haber verirken Ege benim bağırma sesimi işitti ve hemen babasına haber verdi babası da cesurca içeri girdi ve beni çıkardı o günden sonra 1 aya yakın Ege'lerde kalmıştım ama sonra babasından izin isteyip yurda dönmeye karar vermiştim Ege çok üzülmüştü ama biz birbirimize görüşmek için sözleşince bir anda mutlu olduu.GÜNÜMÜZ
İşte o gün bugündür Ege benim hayatımda Ege'nin başka yerlere dalıp gittiğini okula varınca anlamıştım
"Kanka iyi misin?"
"Hı hı iyiyim ne oldu?"
"Seni hiç böyle görmemiştim sen söyle ne oldu?"
"İyiyim dedim ya"
"Tamam ya bağırma anladım"
"Pardon abi ya kusura bakma"
Arabadan indikten sonra tekrar o iki kız geldi aklıma eğer onlar benle alay etmek için öyle bakmışlarsa ben de onlara önyargılı bakarımDAMLA'DAN
Begüm ile okula gelince yine o Yiğit denen şahıs bize horsla baktı neden böyle baktığını anlamamıştım ama merak etmiyor da değildim derse girdik bir gözüm Ege'ye kayınca bir anda korktum çünkü Yiğit'ten sonra o da bana korkuyla bakıyordu ve gözlerinden sanki ateş fışkırıyordu daha fazla korkmamak için önüme döndüm
...Nihayet okul dağılıyordu artık Ege'nin o korkunç suratını görmeyecektim.
BEGÜM'DEN
Damla ile birlikte benim arabama bindik evet evet benim arabama dün babamı bu konuda ikna etmiştim ve o da sağolsun arabamı yaptırmıştı Benim Mercedesime binip gittik önce Damla yolda çok ısrar ettiği için alışverişe gittik Damla'nın alışverişleri çok uzun sürdüğü için tam 1 buçuk saat sonra AVM den çıktık önce onu eve bıraktım sonra o bana teşekkür edip eve girdi sonra ben de eve gittim çok yorgun oldum için 1 saate yakın uyumuşum akşam yemeğine yakın uyandım yemek yemek için aşağıya indiğimde babama tekrar tekrar teşekkür ettim ..
Sabah uyandığımda hazırlanıp Damlayı aradım onu aldıktan sonra birlikte okula doğru yol aldık..
ARKADAŞLAR YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:))