Okula girdiğimde herkesin şaşırmışcasına bana bakmasını beklerdim ama öyle bir şey olmadı hayret söylememiş acaba neden neden olacak canım demek ki iyi bir insan demek ki diğer zenginlerden farklı ben zaten o ve Damlayı diğer zenginlerden ayrı tututuyordum yani karakterlerinden dolayı herşeyden önce iyi ve saygılılar kişilik özelliklerini çok beğeniyorum neyse okul çıkışı yanına gittim.
"Teşekkürler"
"Ne için?"
"Yurtta kaldığımı kimseye söylemediğin için"
"Bir şey değil niye öyle bir şey yapacağımı düşündün ki?"
"Bilmem yani benim tanıdığım çoğu zenginler böyle iyi kalpli değiller hatta bu karakterinden dolayı seni tebrik etmek istiyorum"
"Bunlar yani bu anlattığın zengin kişiler geçmişten galiba"
"Evet öyle neyse pazartesi görüşmek üzere"
"Görüşürüz"BEGÜM'DEN
Okul çıkışı eve girince annem telefonla konuşuyordu onu rahatsız etmeden yukarıya yani odama çıktım. Birkaç dakika sonra odama geldi ve "Düğün var" dedi. Sanki ben de düğünlere bayılırım ya "Kimin düğünü?" diye sorunca "Gizem'in" dedi. Gizem benim kuzenim 24 yaşında nişanlandı 26 yaşında evleniyor yani anlayacağınız 2 yıl nişanlı kaldı benim en sevdiğim kuzenimdi Gizem zaten başka yaşımla yakın olan kuzenim yoktu ki bu yüzden ona sımsıkı bağlandım. Gizem'in evleneceğini duyunca çok mutlu oldum. Ama düğünler düğünleri hiç sevmediğimi söylemiştim değil mi? Böyle düşünürken annem beni dürttü.
"Senin ona yardım etmeni istiyor"
"N ne ben mi başkası olmaz mı ya sanki bu işlerde ünlüyüz ya"
"Ya mızmızlanman için söylemedim hem itiraz istemiyorum kuzenini bu mutlu gününde yanlız mı bırakacaksın?"
"Off off bir hafta sonum vardı o da gitti ya bizim Damla'yla planlarımız vardı neyse erteleriz artık ne yapalım"
"Tamam o zaman ya asma suratını düğün var gül biraz" dedi ve odadan çıktı. O odadan çıktıktan sonra arkasından "Tabi Zeynep Hanım için hava hoş o bayılır düğünlerde babamla dans etmeye" Bunları söyledikten sonra Damlayı aradım sinemaya gidemeyeceğimizi söyledim başta itiraz etmesini bekledim ama "Başka zaman gideriz canım ya sen kuzeninle ilgilen" Neden itiraz etmedi diye düşünürken aklıma filmin türü geldi biz CİNNİ UYANIŞ filmine gitmek için sözleşmiştik o korku filmiydi ve Damla korku filmlerini hiç sevmezdi o daha çok Romantik Komedi severdi ama bu sefer film seçme sırası bendeydi çünkü önceki sinema sırasında onun istediği filme gitmiştik bazen farklı zevklerde olsak da biz onunla kafa dengiydik bunları düşünüp uyuya kaldığımı sabah daha kargalar bile kahvaltı yapmadan telefonumun çalmasıyla anladım. Sizce arayan kim evet doğru tahmin arayan Gizem.
"Alo"
"Begüm hazırlan yoldayım seni almaya geliyorum" der demez telefonu suratıma kapattı. Ne ne demişti o seni almaya mı geliyorum hemen kalkıp hazırlandım siyah bir pantolonun üzerine beyaz bir tişört giydim ve altına da mavi spor ayakkabılarımı geçirdim sonra çantamı da alıp aşağıya indim arabada oturmuş beni bekliyordu ben de arabaya bindim biner binmez üstüme atladı ben de ona sarıldım ya çok mutluydu. Hemen bir AVM ye girdik tüm mağazaları dolaştık ahh bu kızın konu düğün olunca alışverişte Damla'yı geçtiğini gördüm. Vee sonunda alışveriş bitti arabada bana dans şarkısını dinletti Mazhar Alanson "Yandım Yandım" gerçekten çok güzel bir şarkıydı gerçi bir müzikkolik olarak tüm şarkıları beğeniyorum sonunda eve geldim bana kır düğünü olacağını söyledi eve girince Gizem'in mutluluğunu düşündüm gerçekten bu kız haketmişti yani onun küçüklükten beri mutlu olmak hayaliydi ve bu hayal gerçekleşiyor bunları düşününce hem mutlu oldum hem de üzüldüm üzülmemin nedeni bu kadar mutlu olan bir insanın bu hikayenin sonunda çok üzülmesi umarım böyle bir şey olmaz.
Sabah uyandığımda kahvaltıdan sonra Gizem aradı ben herşeyi hallettiğimizi düşünüyordum meğer daha gelinlik ve kuaför bakmak varmış düğün ne zor işmiş be çok yoruluyorsun. Arabasına bindim o sırada bana
"Düğünde ne giyeceksin" dedi
"Bilmem giyerim bir pantolan ve üstüne bluz"
"Ne gerçekten bunları giymeyeceksin değil mi?"
"Yo bunları giyecem"
"Ya sana inanamıyorum kuzeninin düğününde pantolon bluz mu giyeceksin?"
"Şaka yaptım ya evde bir elbisem var"
"Olmaz eskimiştir o hatırlat da gelinlik alınca sana da elbise bakalım"
"Gerek yoktu ama bakalım bakalım."
Sonra radyoyu açtı ve biraz müzik dinledik o zaman kimse konuşmadı veeeee geldik ben daha arabanın kapısını açmayı denerken Gizem gelinlikçinin içine girmişti bile hemen tüm kabarık modelleri denemeye başladı ben de onun ısrarı üzerine abiye tarzı bir elbise baktım bir tane süper buldum önü kısa arkası uzun ve kırmızı zaten esmer olduğum için bana kırmızı çok yakışacaktı buna emindim. Ben işimi bitirdiğim halde Gizem hala arıyordu yanına gidip
"Hala beğenemedin mi?"
"Benim beğenmem değil burada güzel gelinlikler yok yoksa beni bilmez misin hemen seçerdim"
Arkamı dönüp "Tabi tabi hemen seçersin" dedim. Sonra ona kendi kıyafetimi gösterdim hayret çok beğendi Gizem birşeyleri pek beğenen biri değildir de neyse benim kıyafetimi kasaya götürdük ve ona gelinlik bakmak için başka bir mağazaya geçtik.ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ GEÇMİŞ OLABİLİR AMA AMELİYATTAN SONRA ANCA TOPARLANDIM BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE VE EĞER BEĞENDİYSENİZ LÜTFEN OY VE YORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM::::))))