YİĞİT'TEN
Sabah uyanıp hazırlandıktan sonra Ege'nin arabasına binip okula gittik ders zili henüz çalmamıştı Ege kantine gitti. Ben de onu bankta oturup beklemeye başladım bir ara gözüme birileri takıldı onlar orada ne yapıyorlardı yok yoksa hii bir grup genç yani sınıfımızdaki arkadaşlarımızdan bazıları köşede hap alıyorlardı yoksa bu hap uyuşturucu muydu? Daha yakından bakmak için banktan kalktım onları gizli seyretmek için yavaşça onları yakın bir yerde izledim o olamaz ya bu bunlar uyuşturucuydu üstelik kızlar da alıyordu ben böyle seyrederken Ege yanıma gelip "Kanka iyi misin?" dedi. "Hı hı i iyiyim hadi sınufa gidelim" dedim. "Olur da sanki sen iyi değilsin gibi neyse hadi gidelim"
dedi. Sınıfa girdik derslere konsantre olamıyordum ara sıra da o uyuşturucu alırken gördüğüm çocuklara bakıyordum. Dersle alakam o kadar yoktu ki hatta bir ara hoca bana birşey sorduğunda sessiz bir şekilde başımı öne eğdim bana şaşırırmışcasına baktı hoca o zaman içimde birşey oluştu neden bilmem ama bu bende küçüklükten beri var korktuğum ya da üzüldüğüm birşey olduğunda hep içime bıçak saplanmış gibi olurdum. Her neyse sonunda okul dağıldı ben ve Ege de arabaya bindik.
"Sen iyi misin?"
"İ iyim ne oldu ki?"
"Bugün sanki bir tuhaftın da o yüzden sordum benden birşey saklamıyorsun değil mi?"
"Aslında ya evet birşey var ben bugün bizim sınıftan bazılarını şey alırken gördüm"
"Ney alırken gördün ya abi konuşsana"
"Uyuşturucu alırken gördüm üstelik sadece erkekler değil kızlar da alıyordu"
Ben böyle der demez arabayı sağa çekip durdurdu
"Nee?? Uyuşturucu mu? Ci ciddi misin sen ya olaya bak"
"Bunun etkisinde o kadar kaldım ki derste hocanın sorduğu soruya cevap veremedim"
"Polise gidelim"
"O olmaz yoksa onları hapise atarlar ben bu vicdan azabıyla yaşayamam"
"Ya aldıkları uyuşturucu yüzünden ölsünler mi ya onlar krize girip ölürlerse o zaman nasıl yaşayacaksın o zaman polise gitmediğin için pişman olmayacak mısın hıı bence sen bu konuyu biraz düşün yarın eğer istersen polise gideriz hı ne dersin?"
"Olur"
Bu sırada yurda geldik ona sarılıp arabadan indim odama geldiğim zaman yatağıma uzanıp ağladım demek biz gençleri böyle kandırıyorlarmış uyuşturucuyla Allah hepsinin cezasını versin inşallah ya daha 17 yaşındaki gençleri öldürüyorlar ya bu konuyu Ege'nin dediği gibi çok düşündüm ve sonunda yani galiba Ege haklıydı ne galibası abi kesin Ege haklı biraz toparlandıktan sonra uyumaya karar verdim yarın Ege'ye polise gitmek istediğimi söyleyeceğim evet evet kesin polise gitmemiz gerekiyor...
Sabah Ege arabada bana
"Düşündün mü?"
"Evet haklısın kesinlikle polise gitmemiz gerekiyor galiba onlar için en iyisi bu"
"En doğrusu bu o zaman çıkışta karakola gidiyoruz"
Okula vardığımız sırada o uyuşturucu alan gençlerden bazıları yanıma geldi
"İyi misin Yiğit?"
"İyiyim siz nasılsınız"
"Eyvallah biz de iyiyiz de dün seni kötü gördük de bir hal hatır soralım dedik iyiysen sıkıntı yok hadi eyvallah kendine iyi bak"
"Eyvallah sende iyi bak"
Yanımızdan gittikten sonra Ege
"Yok yoksa bunlar dün gördüğün kişiler mi?"
"Malesef öyle"
......
Sonunda okul dağıldı ve biz de karakola gittik gördüğüm herşeyi tek tek anlattım polisler de okuldan o çocukların ev adreslerini bulup oraya gitmeye karar verdiler biz de çıktık arabaya binince Ege'ye
"Kendimi suçlu gibi hissediyorum"
"Sen doğru olanı yaptın güven bana"
Yurda geldiğim zaman yatağa uzanıp dinlenmek istiyordum ama malesef bir sürü ödev birikti ben ne ara bu kadar tembelleştim ya sen o kadar oku Fen Lisesi kazan Lise 3 de tembelleş olacak iş değil neyse off hayalim suya düştü dinlenme işi yarına kaldı artık istemeye istemeye ödevleri yapmaya boyun eğdim...
Sabah her zamanki gibi aynıydı okula gelince o çocukların aralarında konuştuklarını gördüm
"Dün eve polis girdi" dedi biri
"Bize de girdi" dedi bir başkası
"Uyuşturucu aldığımızı biliyorlar aramızda bir köstebek mi var kim polise anlattı?"
"Ya sen iyi misin Fırat kimse söylemez kesin biri gördü bizi kesin"
"Onu bulacaz tamam mı size diyorum bizi ihbar edeni bulacaz ve ben onu mahvedicem anladınız mı ben o kişiyi affetmeyecem tamam mı"
"Fıro oğlum sadece sen değil biz de varız lan tek sen değil yani" dedi bir başkası
Onlardan değil onlara bu zıkkımı verenlerden korkuyordum ama başkalarının o zıkkımı içmemesi için polise gitmiştim eminim ki polis bu insanları yakalayınca bir daha kimse bu zıkkımı içemez...ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLMUŞ OLABİLİR BU HATAM AFFOLA UMARIM BOL BOL OYY VE YORUM VERİRSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER:))
Mona 1 Roza'ya SEVGİLERİMLE:)))