Mezardan Gelen Çığlıklar

1.6K 20 15
                                    

Annem artık yoktu, kendimi yapayalnız hissediyordum. Ama sonra aklıma Bella geldi. Onu tamamıyla unutmuştum, o benim en yakın arkadaşımdı. Ona "hemen evinin önünde buluşalım" diye mesaj attım. Yaklaşık 10 dakika sonra Bella geldi. Tedirgin görünüyordu. "Ne oldu?" diye sordu "Sen çok kötü görünüyorsun Luna."
Luna Bella'ya herşeyi anlattıktan sonra önce Luna'nın kendisine bir tür şaka yaptığını sandı. Ama Luna çok ciddiydi. Bella, Luna'ya milyon tane soru sordu.
Luna, Bella'nın her sorusuna yanıt vermeye başladı. Bella aniden ürktü. Ödleğin tekiydi.
Luna, Bella'ya Onunla annesinin mezarına gelip gelemeyeceğini sordu. Bella kabul etti ve yola koyuldular. Yoldayken ikisi de konuşmadı. Bella, "Keşke arabamla geldeydik bacaklarım koptu" dedi. Luna "Gerek yok az kaldı zaten" dedi.
Annemin mezarına varmıştık. Bella geride bekledi,O mezarlıktan korkardı.Onu kendimden çok tanırdım. Sırf benim için gelmişti,ben üzülmeyeyim diye. Annemin mezarında ağlıyordum. Daha sonra Bella'ya "Gel" işareti yaptım.
Bella koşarak yanıma geldi ve bana sımsıkı sarıldı. Daima yanımda olacağını söyledi. Artık gitmeye karar verdik. Bella, mezarlıktan çok fazla korktuğu için ona önümden yürümesini böylece onun arkasını koruyacağımı söyledim. Ancak böyle ikna olabildi. Tam çıkışa varmışken mezardan ince bir ses geldi. Bella donup kaldı. Bu bir kadının çığlık sesleriydi.

+18 Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin