İnsanların yaşadığı korkunç olaylar

310 6 0
                                    

1-) Bir gece tuvalete gitmek için uyandım
...beyaz elbiseli bir kadın ile evin antresinde çarpıştım. Çarpıştığımda bir taraftan da telefonda mesajlaşıyordum ve kafamı hiç kaldırmadan, gayet normal bir olaymış gibi kadına 'Pardon!' dedim, yürümeye devam ettim. Uyku sersemliğinden olsa gerek, o an önemsemediğim bir durum vardı ki: evde aslında yalnız olmam gerekiyordu. Yine bir sonraki gün, erkek arkadaşım beni evden almaya geldiğinde; onu neden üst katta camın önünde beklediğimi sordu. Ardından da üzerimdeki beyaz elbiseyi neden çıkardığımı... Birincisi; üst katta camın önünde falan onu beklemedim. İkincisi de; benim beyaz bir elbisem yok!''.

2-) Küçük bir kızımız var
..odasında uzun süredir şu bebek kamerası denen şeyden var. Önceden kamera tam yatağının üstünde duruyordu; fakat kamera ile oynamayı çok sevdiğinden kameranın yerini değiştirmek zorunda kaldık. Kameranın yeri iyi ki değişmiş... Biz onun uykuya dalana kadar hep kendi kendine konuştuğunu sanıyorduk. Halbuki, baya baya birisi varmış konuştuğu!''.

 Halbuki, baya baya birisi varmış konuştuğu!''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3-) Kardeşimin evinde misafirdim
...Oyun odasında yeğenimle uyuyakalmışız ve saat gece yarısını geçiyordu. Bir anda televizyon kendi kendine açıldı ve sadece karıncalı bir görüntü vardı karşımızda. Tam o anda, 3 yaşındaki yeğenim bir anda yataktan fırladı ve koşarak yanına gittiği televizyonu kapadı. Televizyondan hiçbir ses gelmemesine rağmen uyanmasına şaşırdığım yeğenime, televizyonun açık olduğunu nasıl fark ettiğini sordum. O da bana 'Her gece aynı saatte gelip, televizyonu açıyorlar' dedi ve hiçbir şey olmamış gibi tekrar uyumaya devam etti.''.

+18 Korkunç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin