Ik was nu alweer twee dagen terug bij Scorpion en ik was nu op weg naar Merit om haar en die twee andere agenten, hoe heten ze ook al weer eh eh Dani en eh... O ja Elseliene, plan uit te leggen. Ik was erg onder de indruk van die Merit, ze is gewoon een geheim agent!! En ik kan dat ook worden. Die kans pak ik maar al te graag. Een kans als deze krijg je maar een keer. Oh Damn dat is altijd al mijn grote droom geweest: geheim agent worden net als James Bond.
Ik liep de gang van Merit's kamer in en klopte het afgesproken ritme op de goede deur. De deur werd geopend maar degene die daar stond was in ieder geval niet Merit. Er stond een jongen die ongeveer even groot is als ik. Hij heeft kort zwart haar en bruine ogen. De jongen nam me goed in zich op en zei,' niet groot niet klein, donker blond haar en bruine ogen en hij kent het afgesproken ritme, dan moet jij Noah zijn.' Ik was even verbaasd dat hij mijn naam wist. De jongen zei,' Kom je nou nog binnen of blijf je liever buiten staan?' Ik glimlachte en liep naar binnen de jongen zei,'Ik ben Dani en welkom in Merit's kamer.' Merit kwam nu ook de gang in lopen en zei,' Ah Noah je bent er al. Let niet op de troep!' 'Dan heb je mijn kamer nog niet gezien,' antwoordde ik. Dani riep,'Klopt die heb ik inderdaad nog niet gezien!' Merit moest lachen en ik zette een grijns op ik weet niet of die echt of nep was want het was echt een slechte grap. Ik liep de kamer in en zag een meisje op de bank liggen languit de hele bank in beslag nemend net als ik altijd. Dat moest Elseliene zijn. Ze zei,'Jij moet Noah zijn ik ben Elseliene.''hoi antwoordde ik. Ik zei, 'Sorry als ik jullie nu beledig maar ik zou nooit denken dat jullie geheim agenten zijn.' 'Dat is waarom wij nou juist zo goed hierin zijn niemand zou dit ooit van ons verwachten.' Zei Elseliene. Ik dacht:"Ja niemand tot dat ik er kwam!" Dani vroeg aan mij,'Noah, Merit zei dat jij een geweldig idee had dus laten we gaan hardlopen.' Ik dacht,"Juist dat slaat dus echt helemaal nergens op." Elseliene zei,'Ja laten we dat doen!' Dus daar gingen we op naar buiten. Naast het terrein van Scorpion is een groot bos waar je kunt hardlopen en dat soort dingen. We waren op een donkere plek in het bos aangekomen toen Elseliene van het pad af liep en tussen de bomen door geconcentreerd naar iets aan het zoeken was. Plotseling hield ze op met lopen en bukte ze deed een Luik open. Ik stond daar vol verbazing te kijken toen ze haarzelf in het gat in de grond liet zakken en toen Dani en Merit haar nadeden kroop ik er ook maar in.
Wat ik daar zag was zo gaaf er was een ondergrondse ruimte: er stond een tafel met allemaal laptops erop en het leek echt op zo'n ronde vergader tafel. Om de tafel heen stonden leren stoelen, aan de muren gingen allemaal verschillende wapens die er allemaal echt heel cool uitzagen. De kamer was dus niet bepaald een hutje die je in een bos zou verwachten. We gingen allemaal aan de tafel zitten en ik vertelde mijn plan,'Ik had dus bedacht om eerst voor ons allemaal een zendertje, waarmee ze ons kunnen opsporen, halen bij John Johnson. Daarna ontsnappen we en omdat jullie zijn beste geheim agenten zijn neem ik aan dat hij jullie persoonlijk wil zoeken en gevangen nemen. We wachten ze op en zetten een val om ze in de nederlaag te laten lopen. Het enige wat we nog nodig hebben zijn auto's, wapens en een groot arrestatie-team.' 'Dat is eigenlijk een best goed plan Noah. Je begint al als een secret agent te denken!',Zei Dani. Hier was ik blij om, een geheim agent die mijn idee goed vind en zegt dat ik als een geheim agent denk!!
Merit stond op en riep,'Pak allemaal maar een paar wapens!' Dani rende naar de wapens en claimde twee .44 magnums met heel extra kogels, Merit pakte 2 handwapens met heel wat magazijnen en ren paar messen. Maar het wapen van Elseliene is wel echt heel geweldig. Ze pakte een roze met zwarte pijl en boog met 3 verschillende soorten pijlen: een paar pijlen die ontploffen als ze hun doel raken, een paar met gif erop, en een paar normale. Toen ze haar boog spande zag ze er net uit als Katniss Everdeen van The Hunger Games of als Allison van Teen Wolf. Elseliene zei,'Noah ga je nog een paar wapens pakken of hoe zit dat?' Ik liep naar het rek toen en ik pakte een MP5 geweer ik zetten er een red dot sight op,een demper en een schoudersteun. Ook pakte ik nog een Walther P99 en ik draai er een demper op dit is Hèt James Bond wapen.
Voordat we weggingen kreeg iedereen een oortje om mee te communiceren. We spraken ook nog even af dag we om 13:00 de zenders gingen halen. We zouden weer bij Merit afspreken.
De rest van de tijd had ik me alleen nog maar zenuwachtig zitten maken voor wat er zou komen. Ik liep naar Merit haar kamer en ik wilde net op de deur kloppen toen Els de deur open deed ik schrok maar Elseliene schrok nog erger. Ik zei,' Sorry ik wilde je niet laten schrikken.' 'Geeft niet hoor' zei Elseliene.
Ze riep naar binnen 'Hij is er we kunnen gaan.' Ik vroeg,'Niels is er toch nog niet?' Maar het antwoord kwam niet door Els maar door een jongens stem die lachend zei,'Die is goed Dani!'
Ik dacht " dat is Niels" dus Lets Go!......
JE LEEST
The secret agent
ActionDit verhaal gaat over een jongen van 14 jaar. Hij heet Noah. Alleen is hij niet de normale jongen die hij lijkt te zijn, Noah is namelijk een geheim-agent. Hij behoort tot een super geheime afdeling van de MI6 uit Engeland. Als hij op missie wordt...