Ik zat nog steeds in de auto met mijn blote rug tegen het koude metaal waar de auto uit bestond. Ook al ben ik slap en kan ik me niet bewegen ik begon het nu toch echt koud te krijgen. Plotseling werd de deur met de geblindeerde ramen waar ik tegenaan zat open gedaan. Ik viel achterover op de grond en ik voelde de koude kiezelsteentjes van een oprit ofzo onder mij.
Ik was weer opgetild door de twee mannen en ik zat nu in een kamer. Het was een lege kamer met een metaal bed met een vies matras erop tot mijn verbazing konden de ramen gewoon open en hier zaten geen tralies voor. In de kast hing een net pak, echt een James Bond smoking. Ik trok het aan en tot mijn verbazing paste ik het.
Ik deed een poging om de deur open te maken alleen, jammer genoeg, zat de deur op slot. Na een uur te hebben gewacht, dit kon ik op de klok volgen die aan de muur zat, liepen de twee gemaskerde mannen naar binnen. Een van de twee zei tegen mij: ' Je wordt morgen ochtend om half negen bij het ontbijt van morgen ochtend verwacht. De baas zal in de eetzaal op je wachten.' Ik vroeg aan deze twee mannen,' waar ben ik en wat willen jullie van me?' Ze liepen weg zonder te antwoorden.
-----------------------------------------Het was 8:15 ik liep de deur uit die nu wel open was en ik volgde de bordjes met eetzaal. Ik wist totaal niet wat ik in de eetzaal moest verwachten. Maar toen ik aankwam zag ik iets wat ik totaal niet verwacht had. Er stond een enorme tafel met heel veel eten erop. Het zag er allemaal heel erg lekker uit ik schoof een stoel met mijn naam erop naar achter en ik ging erop zitten.
Vijf minuten later kwam er een man naar binnen. Hij was slank en zag er gespierd uit. Hij was rond de 25 jaar en 1.80 meter lang. Hij had blond haar en blauwe ogen. Het eerste wat de man zei was,' Welkom, welkom, wat fijn dat je er bent. Mijn naam is Alex, Alex Jones. Ik neem aan dat je veel vragen hebt, ik ben bereid ze allemaal te beantwoorden. Maar eerst gaan we eten.'
Toen Alex en ik klaar waren met eten begon ik direct vragen te stellen. Ik vroeg,' Wat wil je van mij? ik heb geen naaste familie en ik heb dus geen geld.'
Alex antwoordde,' Die vraag ga ik zo duidelijk mogelijk beantwoorden. Je bent hier omdat we erachter zijn gekomen dat jij een goede rekruut zou zijn voor onze organisatie. Ik ben de baas van een organisatie die bekend staat als Scorpion, dit is een geheime organisatie die de geheime diensten helpt om aan informatie te komen.'Toen ik dit hoorde was er iets in mij dat zei,' die man liegt.' Alex ging verder,' Zou je misschien een training willen volgen bij Scorpion? Ik heb gehoord dat je goed kan omgaan met computers en met je luchtbuks. Dit zijn dingen die erg handig zijn om te beheersen als je een Scorpion-agent wil worden!'
Ik zei hierop,'ik wil hier eerst nog even over nadenken is dat goed?' Alex antwoordde,' Ja hoor neem je tijd we willen niet dat je verkeerde keuzes maakt als je ja zegt krijg je toegang tot het wapenarsenaal van Scorpion. Maar ook tot alle gadgets.' Ik liep weg nadat Alex dit gezegd had, ik had nu antwoord op mijn grootste vraag. Nu moet alleen nog een belangrijke keuze maken, ik denk dat als ik geen
Scorpio-agent wil worden dat ik dan vermoord wordt. Ik denk dat ik hier snel weg moet ik heb al een goed ontsnappings plan....
JE LEEST
The secret agent
AcciónDit verhaal gaat over een jongen van 14 jaar. Hij heet Noah. Alleen is hij niet de normale jongen die hij lijkt te zijn, Noah is namelijk een geheim-agent. Hij behoort tot een super geheime afdeling van de MI6 uit Engeland. Als hij op missie wordt...