Piata

9.8K 592 91
                                    

Zara

,,Mami? Prečo si taká nervózna?"

Odniekiaľ z rozjímania ku mne doľahne Daphnein hlas. Trhne mnou, ale volant si v rukách udržím.

V rýchlosti sa na ňu pozriem a prinútim sa k úsmevu. Tvoj otec žije. A tak trochu žije o päť štvrtí ďalej, má obrovskú firmu. V ktorej pracujem ako jeho osobná asistentka. No a tak trochu o tebe nevie. Nie, to naozaj nechce počuť.

,,Nič, len... Prijali ma na významné miesto. A zrazu na mňa prišiel stres, nič vážne," uistím ju. Prezrie si ma skúmavým pohľadom.

,,Je ten ujo, čo ťa prijal, zlý?" zašušle. V akom slova zmysle...

,,Je fajn. Ako si sa mala ty?" Obrátim v rýchlosti tému, pretože ma začína so svojimi otázkami desiť. Na svoj vek je príliš inteligentná.

Chytí sa za svoje vlasy a začne si toch natáčať na prst. ,,Nudila som sa. Michael ani Sam neboli v škôlke," povzdychne si.

Usmejem sa. Teším sa z ich vzťahu. ,,Máš ich rada, však?"

V očiach jej zažiari a usmeje sa. ,,Áno. Ale najradšej mám aj tak teba. Mami?"

Prejdem križovatku a na červenej sa na ňu otočím. ,,Áno, zlatko?"

,,Prečo nemáme otecka?"

Srdce sa mi ozve rýchlejšie, než sa stihnem nadýchnuť. ,,No, vieš..." Zakoktám sa.

Začne mi zvoniť telefón. Za iných okolností by som to v aute nikdy nezdvihla, ale teraz je to oslobodenie. Doslova po ňom skočím.

,,Áno?"

,,Tak ako? Prijali ťa?" Počujem úsmev Pattie. Povzdychnem si. Pohľad mi padne na Daphne, ktorá ma ostražito sleduje.

Musí mať toho toľko po Glennovi?

,,Áno. Uhm, mohla by si dnes prísť?" Nutne jej to potrebujem povedať. Chcem nájsť východisko, lebo Glennoca prítomnosť mi neprospeje.

Už teraz viem, ako to dopadne.

,,Prepáč, ale Mike a Samantha chytili chrípku. Je to celkom náročné, aj keď Harry mi pomáha. Naozaj netuším, aké by to bolo, nemať ho pri sebe-"

,,Je to v pohode. Zavolám ti neskôr, dobre? Som v aute," poviem jej.

,,Fajn. Ešte raz ti gratulujem. Keď sa to všetko zlepší, musíš mi povedať podrobnosti."

,,Ahoj," odpoviem jej. Mám zlý pocit, že tie po drobnosti sa jej nebudú páčiť.

,,Ako je Mikeovi?" otočí sa na mňa Daphne.

,,Chytil chrípku. Asi ho dlhšie neuvidíš."

Počujem jej povzdychnutie. Zastavím auto a vypnem motor. Sme doma.

●○●

,,Ryan?"

S výkrikom sa posadím. Chvíľu sa nič nedeje, až započujem buchot a napokon sa otvoria dvere. Stojí v nich Alex.

Bad boy? She knows.Where stories live. Discover now