3 desatiny poviedky. YAY!
Zara
Jedno cinknutie a ja sa ocitnem v pracovni.
Ďalší deň v práci, pripomeniem si, iba normálny deň plný papierovačiek.
No ako náhle vstúpim do tej na môj vkus až príliš sterilnej miestnosti, po chrbte mi prejde vlna zimomriavok. Vzhľadom nato, že som sa s Alexom chtiac-nechtiac vyspala, mám zo seba zlý pocit. Ráno som si kožu drhla až tak silno, že som ju mala celú červenú a napuchnutú.
To bolo, samozrejme, tesne predtým, ako sa Alex zobudil a ja som nasadila môj úsmev plný pochýb. Viem, že som hnusná. Ale ja sa iba snažím všetkým vyhovieť a predsa... Alex tomu veril, videl nás v budúcnosti, tak prečo by to nemohla byť realita?
No zatiaľ som sa nehodlala ukončiť s Glennom to naše priateľstvo s výhodami, už len preto, že je to moje jediné rozptýlenie. V tomto som si pripadala sebecká, ale nemohla som to ukončiť. Dokonca aj myšlienka nato ma bolela.
A tak v tom pokračujem.
Prejdem ku kávovaru a pripravím Glennovi kávu. Spolu s krabičkami cigariet mu to položím na tácku a odnesiem na stôl. Nie je tu, no je to normálne vzhľadom nato, že je iba ráno. Hoci... Nie, je mi to jedno. Priatelia s výhodami, pamätáš?
S hlbokým povzdychom sa odpracem k svojej práci. Hoci je len osem hodín ráno, telefón mi vyzváňa jedna radosť. A ja ich zamračene zdvíham, pretože deväťdesiat percent z nich sú zbytočné a myslím, že aj recepčná by vedela dobre odpovedať.
Do obednej prestávky mám dosť. Čas mi iba pretekal cez prsty, čiže som totálne pozabudla na všetko naokolo, dokým mi na dvere nezaklope moja nová kolegyňa Jenna, ktorá nahradila Miu. Nepýtala som sa Glenna prečo, ale bolo mi to jedno. Som rada, že som sa Mii zbavila, už len preto, že... No, povedzme, spala s ním a to je dostatočne nepríjemné.
Jenna bola narozdiel od nej milá a priateľská, snažila sa so mnou vyjsť. Čo bolo fajn, práve pre takéto momenty.
„Hej, zájdeš so mnou na obed? Do reštaurácie o blok ďalej, vraj tam majú dobrý kebab," rozžiaria sa jej oči a jemne sa pousmeje. Hej, Jenna je viac než sympatická a zdá sa, že nejaví totálny záujem o Glenna, za čo má u mňa obrovské plus.
„Uhm, ja..." pozriem sa na maily a zahryznem sa do pery. Možno by som mala dokončiť svoju prácu, napadne ma. Môj pohľad padne na nedotknutú tácku už s určite studenou kávou. Ak sa Glenn nedostal do práce, prečo by mi to malo vadiť?
„Zišlo by sa mi trochu jedla," zasmejem sa a ako na potvrdenie sa ozve môj žalúdok.
„Dobre, o päť minút sa stretneme na recepcii, či..." pozrie sa na mňa. „Môžem ísť už teraz," prikývnem.
„To by bolo fajn, aj ja som totiž už pripravená."
Zdvihnem sa a chytím do rúk svoju kabelku s kabátom. Očakávam príjemný obed s Jennou, čo sa aj stane. Dozviem sa, že Jenna je už vydatá dva roky a s priateľom Brandonom by chceli mať aj rodinu, ibaže každý si buduje kariéru. Taktiež som jej prezradila, že som slobodná, ale mám už 6 ročnú dcéru, načo sa takmer zadusila svojou porciou.
Z časti som bola v myšlienkach, kde asi je Glenn. Viem – vôbec som sa o to nemala starať, ale som od prírody zvedavá a toto mi brázdilo mysľou. Dokým som sa neocitla v kancelárii a neuvidela ho tam sedieť, stále som naňho myslela a vymýšľala možné miesta.
CZYTASZ
Bad boy? She knows.
Romans,,Mal som pravdu, keď som ti prisahal, že ťa nikdy neopustím. To ty si opustila mňa." Pokračovanie príbehu Bad boy? Hot kiss. !Warning! Scény plné gramatických chýb, nadávok, násilia a sexu. 2016. Best rating - 1 in Romance. ♥