de eerste dag bij jason

25 2 0
                                    

de volgende ochtend werd ik wakker in een huis vol met ligt ,ik liep met me pyjama naar beneden ik rook vers gebakken brood ,croissantjes en bagels . ik kwam in de eet kamer aan de tafel zitten jason zat er al . goeie morgen zei jason . lekker geslapen vroeg lis . ja echt heerlijk ik heb in tijden niet zo lekker geslapen . dat kan ik wel begrijpen zij de vader van jason . hoi goedemorgen ik ben Leon de vader van jason . aangenaam ik ben liv .wil je een broodje vroeg jason . ja graag ,we zaten gezellig aan tafel te praten uren lang (dat kon want het was zaterdag ochtend ). wat zullen we straks gaan doen liv vroeg jason , wil je misschien naar de bioscoop en daarna nog uit eten .ja gezellig maar ik heb geen geld bij me . dat maakt niet ik betaal wel zei jason . ik ging naar boven om mij klaar te maken ik wou er dit keer wat meer tijd in steken dus ik pakte wat make up van lis en trok een zwart jurkje aan dat ik mee had genomen . ik kwam beneden en jason staat al bij de deur hij draaide zich om met een verbluft gezicht en zei wat zie je er prachtig uit . Dankje jij ook (met blozend gezicht ) .kom je we gaan ik haal even de auto. oke , hij kwam uit de garage gereden met een pors . ik stapte met veel vertrouwen in . naar welke film gaan we eigelijk vroeg ik . uhm ik weet het niet waar jij van hou vind ik goed . oke we gaan naar Spider-Man vs Batman ,jason keek me vol verbazing aan . okay een goeie keus ik hoopte al dat je niet zo tuttig meisje was ,daar val ik niet echt op (ik bloosde en bloosde) .wat zijn je hobby's vroeg jason , ik hou wel van sport en schilderen . wat schilder je zo al . meestal personen ik heb het nog nooit aan iemand laten zien. ik wil het wel zien zou je mij ook willen schilderen , ja hoor ( zei ik verlegen) . we kwamen aan bij de bioscoop kochten onze kaartje kochten wat popcorn en cola en gingen in de zaal zitten . na de film gingen we nog even naar de wc . toen ik uit de wc kwam kwam er groepje jongens die ook op mijn school zitten naar mij toe lopen jason kwam ook net uit de wc lopen en riep het jongens ik wil jullie aan iemand voorstellen. ik was blij dat hij zich niet voor mij schaamde . dit is liv zei jason tegen zijn vrienden . hoi ik ben Jack,Tom en Scott leuk je te ontmoeten . ben je nieuw hier . nee ik woon hier al wen tijdje zei ik . jason zullen we morgen afspreken bij de skatebaan vroeg Tom . wil jij ook komen liv . ja als jason dat niet erg vindt . nee hoor dat is toch gezellig maar we moeten nu wel echt gaan want we gaan nog ergens eten . doei tot morgen .

ik wordt verliefd !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu