in het ziekenhuis

17 3 2
                                    

de volgende ochtend moesten we weer naar school ,met op vrijdag avond een school feest daar na hadden wij zomervakantie . ik had die ochtend gym maar gelukkig had jason ook gym . we gingen trefballen jongens tegen de meisjes . ik probeerde allemaal mensen af te gooien met de bal . en op dat moment kwam er van achter een bal tegen mijn hoofd aan ik klapte met een smak tegen de grond . ik zag alleen nog maar zwart voor me ogen maar ik kon wel alles horen . Rebecca waarom deed je dat zei de coach . ze stond in de weg . ik hoorde allemaal geren om mij heen . liv liv hoorde ik jason zeggen hij tilde mij op en legde mij in de kleed kamer . ik hoorde een heel hard geloei "tatutatu , een ambulance . ik voelde dat ik in een auto werd geladen ik kon nog steeds niets zien . ik voelde ook een hand op mijn hand . het komt goed ik ben er het was jason . in de achtergrond hoorde ik een paar stemmen zeggen wat is er gebeurd. ze kreeg een bal tegen haar achter hoofd waardoor ze op de grond klapte . oke ja ik denk dat die bal precies op de verkeerde plek is gekomen waardoor er misschien een breuk is ontstaan .ik hoorde de deuren dicht gaan .ik voelde iets op mijn gezicht gelegd woorden van af dat moment wist ik niks meer .piep piep piep ik lag in het ziekenhuis er kwam gelijk iemand naar mij toe. goede morgen hoe gaat het kun je vertellen hoe je heet . goede morgen ? ja ja het is al dinsdag .o huh ik heb er niks van gemerkt .haha dat hoor ik vaker .er is iemand voor je . ik zag jason binnen lopen . ben je hier heel de tijd gebleven vroeg ik . ja zei jason gapend.weet je nog wat er gebeurde  vroeg hij . ja het was heel raar ik zag niks maar hoorde en voelde van alles ,Rebecca had zei de bal naar mijn hoofd gegooid . ja . waarom vroeg ik . ik denk dat ze een beetje jaloers is op ons ze ze is mijn uhhhm mijn mijn ex .o maar hoe wist ze dat wij iets hebben . ik weet het niet  misschien hoe we naar elkaar kijken . en meen je dat van dat wij iets hebben vroeg jason . ja toch of wil je dat niet zei ik  . hallo ik ben doctor wiggers en jij bent liv toch . ik knikte .hebben ze jou al vertelt wat er is gebeurd . nee niet echt eigelijk .oke nou je hebt een heel klein breukje in je nek en dat hebben we weer aan elkaar gelijmd zodat het sneller geneest je hebt daarom ook zo een ding om je nek om je nek te onder steunen . je mag over een uurtje al weer naar huis . maar kan ik vrijdag wel dansen . ja ja zeker maar niet te wild zei de doctor en liep weer weg .gelukkig .jason ik vond het echt fijn dat je mijn hand vast hield . hoe wist je dat ik dat was . wie zou het anders zijn ik vond het echt heel fijn zei ik .

ik wordt verliefd !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu