en de winnaar van vanavond of moet ik zeggen winnaars zijn liv en jason . wat omg echt zei ik terwijl er hard gejuicht werd .ik en jason kwamen op het podium en kregen een super grote beurs in onze handen gedrukt . gefeliciteerd . dames en heren nog heel even geduld jullie hebben straks nog een uurtje om te dansen maar jullie kunnen daar achter bij die grote tafel jullie rapport op halen en nog een fijne avond . ik en jason liepen de zaal in . jason pakte me bij mijn zei .ik sloeg mijn armen om zijn schouders heen. ik denk dat we de rest van de avond zo hebben gestaan . mijn naam werd geroepen bij de grote tafel waar je je rapport kon hallen . alstublieft hier is je rapport zei mevrouw de nurg (docent geschiedenis ) dank u . jason had zijn rapport ook al op gehaald . het was het einde van het schoolfeest .we hadden eindelijk vakantie .we liepen naar de auto van jason . we zaten inde auto toen jason vroeg . wil je je moeder misschien op zoeken . ik zei even niks .een paar minuten was het stil . ja ik denk het wel zei ik verdrietig . en er gleed een traan over mijn gezicht . sorry ik had het niet moeten vragen . nee nee ik wil haar echt weer op zoeken. we liepen naar mijn kamer waar we sinds kort allebei slapen . ik ga nog even douche zei ik . ik liep naar de douch deed mijn haar los en stapte in de douch . toen ik de douch uit kwam pakte ik mijn nek steun . ( ik kan mijn nek steun overdag af laten omdat het al bijna genezen is ) ik ging in bed liggen en viel in slaap . de eerste twee weken van de vakantie hebben we eigelijk niks gedaan . halveer wegen week drie . ging ik samen met jason naar het huis van mijn moeder . ik had de sleutel nog dus ik maakte de deur open en rook een super goren stinkende vieze geur .ik dacht dat er niemand was . maar ik hoorde een kraan lopen , de hele keuken tot de badkamer lag een hele laag water . ik liep naar de bad kamer en maakte de deur open . toen ik naar binnen keek zag ik .......
hoi lezers ik hoop dat jullie het boek tot nu toe een beetje leuk en romanties vinden zoals jullie misschien al hebben gemerkt hou ik van cliffhangers . ik ga proberen om elke dag een nieuw hoofd stuk of meer per dag er op te zetten . peace out xxx Kiki
JE LEEST
ik wordt verliefd !
Storie d'amorehet is een liefdes verhaal over een jongen en een meisje die totaal verschillen van elkaar . maar op een gegeven moment elkaar niet meer kunnen weer staan .