zing

19 3 0
                                    

een uur later was ik aan gekleed en gingen we weer naar huis we werden op gehaald met de ouders van jason. we stapte in de auto ik ging naast jason zitten hij sloeg een arm om mij heen .toen we thuis aan kwamen lag er we super grote taart waarop stond "wil jij met mij naar het school feest "ik lachte en keek aar jason en zei "jaaaa" en sprong in zijn armen .auww a mijn nek auw " o sorry zei jason. "nee nee maakt niet uit "zei ik lachend .jason ging in de douche ik hoorde hem zingen het was echt super goed . ik ging naar binnen en poetste mijn tanden hij hoorde mij en stopte gelijk met zingen . hij kwam uit de douche en zei hey en kuste me op mijn achterhoofd en vroeg om de tandpasta . ik gaf hem de tand pasta en zei het klonk echt super goed . hij keek me blozend aan. zing nog eens een stukje . oke maar alleen als jij mee doet . oke ik doe mee zei ik welk lied vroeg jason . zullen wij say something zingen . 32 en 321 say something i,m giving up on you . de moeder van jason stond achter de deur te luisteren ze kwam binnen en zei "Wauww dat klimt echt fantastisch jullie moeten er echt iets mee gaan doen . dank je zei ik . en ze liep terug naar beneden . ik en jason gingen naar bed want het was al laat . de volgende ochtend was het donderdag een dag voor het school feest op school waren er posters opgehangen waar op stond "are you the star " het was een talenten show . kijk jason misschien moeten wij mee doen . wanneer is dat vroeg jason .morgen op het school feest zei ik . oke ik doe mee jij ook liv vroeg jason . ja ik doe ook mee . maar we hebben nog maar een dag om te repeteren zei ik . we doen wel het lied van gisteravond . ja ja goed idee zei ik . ik pakte de pen die naast het inschrijf papier lag en schreef onze namen en ons lied op . een paar uur later waren we alweer thuis van school . we hebben de hele middag zitten oefenen het klonk echt super goed . hey liv ik heb trouwens ook een piano maar ik kan het niet spelen zei jason . o ik heb vroeger wel piano gespeeld toen ik klein was ik weet niet of ik het nog kan . we liepen samen naar de garage waar een hele mooie piano stond ik ging achter de piano zitten en speelde het lied ik had nooit gedacht dat ik nog zou kunnen spelen . wauw liv het klinkt echt super goed.eten ! hoorde ik de moeder van jason roepen . we liepen naar de eet kamer maar er stond niks klaar . we gaan uit eten want het eten is aan gebrand . Hahahah iedereen lachte . we stapte in de auto en gingen naar een klein restaurantje met super lekker eten ik zat naast jason en tegen over ons zaten zijn ouders . na het hoofdmenu hadden we nog een dessert . een twee persoons dame blance alstublieft vroeg jason aan de ober . toen het dessert op was gingen we terug naar huis . het was al laat en we hadden die dag daarna een grote dag we hadden gelukkig wel de hele dag vrij van school alleen in de avond ging we optreden op school en was er een school feest .ik was met mijn kleren aan op de bank in slaap gevallen jason legde een denkertje over mij heen en ging ook naar bed .

ik wordt verliefd !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu