pasta!

19 3 0
                                    

kom eens hier zei jason met zijn armen open ik ging in zijn armen liggen . we hadden voor de rest niks gezegd .ik was in zijn armen in slaap gevallen. de volgende ochtend werden we waker . jason keek me aan en ik keek naar hem . ik wilde hem kussen maar de wekker ging ik schrok en sprong uit bed . ik zei dat ik me moest om kleden. kun je evvvvvv uhmm even weg gaan vroeg ik .ja is goed .jason liep mijn kamer uit.ik kleden me om en ging naar beneden. jason was nog boven aan het douche ik ging alvast naar school.we hadden een paar lessen gehad .in pauze ging ik bij jason en zijn vrienden zitten . ik was al uit en ging naar huis .jason had nog twee uren les. de ouders van jason waren nog aan het werken . het was al 3 uur smiddags . ik ging naar de supermarkt en kocht spullen om pasta temaken . toen ik thuis was was jason al thuis . wat ga je maken . pasta zei ik blij . kan ik helpen .ja is goed zei ik opgelucht . ik zat de groente te snijden . maar jason zei dat ik verkeert snee en ging achter me staan om me te helpen hij legde zijn hand op de mijne en maakte snijbewegingen . ik werd rood en lachte blij . de ouders kwamen thuis en het eten stond al klaar . dit eten is een soort bedankje dat ik hier mag blijven slapen ik hoop dat het smaakt . we waren aan het eten tot de vraag heb je nog wat gehoord van je moeder naar boven kwam . nee eigelijk niet zei ik verdrietig . er glee een traan over mijn gezicht . we waren klaar met eten en ik ging douche . na het douche ging ik mijn pyjama aan doen en ging in bed liggen . ik was mijn telefoon vergeten in de badkamer dus ging hem hallen . ik ging naar binnen en zag me telefoon onder de spiegel liggen .ik liep naar de spiegel toen ik zag dat er iemand in de douch stond ik draaide om en zag jason in de douche hij zag mij niet want hij stond met zijn rug naar mij. ik ging snel weg met mijn telefoon maar deed de deur iets te hard dicht .wie is daar hoorde ik jason zeggen. ik liep snel naar mijn kamer en viel in slaap .

ik wordt verliefd !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu