3

1 0 0
                                    

"Neden zamanı gelinc.........

Deniz dudaklarıma yapışdı. Ben onu itdikce dahada sert öpüyordu. Ama o kadar güzel kokuyorduki, ımmm sanki vanilya kokusuydu. Ama bu koku bana birini hatırlatıyor. Ama çıkaramıyorum. Beni bırakdığında yüzüne tokat atdım.

"Ne yapıyorsun sen? "

" Beni tanımanı sağlıyorum. Bu dudakları  hiçmi hatırlamadın."

"Sen Murat gibi kokuyorsum, ama sen Murat deyilsin"

Hemen tshirtünü çıkardı. Ne yapıyor bu yaaa.

"Bu dövmeyidemi tanımıyorsun Aysu?"

"Bu dövmeni ben Muratla yaptırmışdım, onun aynısından bendede var."

"Ben Muratım Aysu, Ben Muratım"

"Ama nasıl olur?"

"Gel sana her şeyi anlatıcam"
******************************

"Senden ayrıldığım gün sinirlenmişdim ve gidip içmişdim. Öylede araba sürerken trafik kazası geçirdim. Araba yandı ve yüzümde. Bana yüz nakli yapıldı. Ve işte buradayım"

"Seni unutmadım Aysu seni arıyordum 2 yıldır ve buldum bundan sonra da bırakmıyıcam, o yanımda gördüyün sürtük beni öpdü ben seni seviyorum Aysu."

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Ama nasıl olur?  Her şey film gibi yaaa. Beynim karman-çorman. Aslında ben de onu özlemişdim ama Denizi deyil, Muratı özlemişdim.

"Deniz ben Muratı hala seviyorum,  ama seni Denizi sevmiyorum. Ben Muratı özledim seni deyil."

"Aysu Denize bir şans vermeye varmısın?"

"Deniz bana zaman ver bunları düşünmem lazım."

" Aysu annen nerde?"

"O bir aylığına yurt dışına gitdi"

"Bu gün seninle kalıcam, seninle uyuyucam, sana yemek yapıcam tamammı Aysu"

"Hayır evine git"

"Gitmiyicem"

"Gideceksin"

"Gitmiyicem"

"Gideceksin"

"Gitmiyicem"

"Offfffff tamamyaaa ne yaparsan yap artık umrumda deyilsin"

"Yalan konuşuyorsun, senin umrundayım"

Aslında çok sevindim burda kalmasına amma affedemiyorum işte allahım yardım et bana.

Saat 11di.

"Deniz ben uyumaya gidiyorum"

"Bende geliyorum"

Ben yatağıma gidup uyudum. Birde arkadan belime kimse sarıldı. Tabii ki Denizdi. Ben geri çekildikce o geliyordu. Sonunda çekile çekile yere düşdük. Daha doğrusu üzerime düşdü. Birden dudaklarıma.................................

Arkadaşlar devamı gelicek.Bu biraz kısa oldu ama idare edin. Ben yazmakta zorluk çekiyorum.
Azerbaycanlıyım o yüzden. Hepinizi ve Türkiyeni seviyorum. Ö - pü - yo - rum. Canlarım. Aşklarım. Bebeklerim. Muckmuckmuck

Geleceyimdeki GeçmişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin