4

0 0 1
                                    

Medya köpeyim LAYKA

Birden dudaklarıma yapıştı. Onu çok özlemişdim yani Muratı,  Denizi deyil. O kadar yumuşak ve güzel öpüyorduki, amma böyle yapmamalıydım. Ona yeniden bağlanmamalıydım. Ama yapamıyordum, ve bende ona karşılık vermeye başladım. Sonunda dudaklarımız bir birinden ayrılmışdı.

"Aysu"

"Efendim Murat"

"Seni çok özledim, hemde çok. Kokunu özledim, dudaklarını özledim, bedenini özledim Aysu. Aysu benimle yeniden varmısın?"

Sanırım kabul edicekdim çünki bende onu özlemişdim. Yüzü aynı Murat olmasada kalbi Muratdı.

"Seninle yeniden varım Murat"

"Sevgilim"

"Sevgilim"

Hemen birbirimize sımsıkı sarıldık. Ondan ayrı kalmak çok kötü bir şeydi ama yeniden onunlayım. Yesssssssss!!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

"Muraaat aşkımmm kalk"

"Yaaaa hayır anne kalkmak istemiyorum"

"Ha ha ha ha ha ha ha, anne ne yaaa ha ha ha"

"Ayy unutmuşum sandımki evdeyim"

Hemen dudaklarına yapışdım, sonra ona sürtünmeye başladım. Biliyorum içimdeki sürtüyü yine dışarı çıkardım. Amma onu çok özlemişdim.

"Kaşınıyorsun güzellik!"

"Öküz, domuz, seni seviyorum"

"Bende seni seviyorum"

"Hadi kalk kahvaltı yapmaya yardım et"

"Tamam anne"

"Annecim hadi"

Ayy bu çocuk çok tatlı yaa. Ben artık sanırım Muratın kalbini, denizin yüzünü seviyorum. Hemen banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım. Çook kısa şort, göbeyi açık tshirt giydim ve saçlarımı ev topuzu yapdım.

Mutfağa girdiyimde bir de ne göreyim Murat öyle bir sofra kurmuşki, offff be ben yerim hepisini.

"Muratım, sen her gün burdamı kalıcaksın?"

"Annen gelene kadar buradayım seni burada yalnız bırakamam"

"Ayy aşkım beni düşünürmüşşş"

Hemen gidip dudaklarına yapışdım.  Sert öpüşüyorduk.

"Sen benimsin Aysu ve bunu her kes bilmeli"

Bunu söyledikden sonra boynuma yapışdı. Birden dişlerini geçirdi ve "play boy" simgesi oluşdu.

"Aaaaaaahh Murat delimisin ne yapıyorsun"

" Sen benimsin Aysu ve bunu her kes bilmeli niye anlamıyorsum aşkım"

Dişlediyi yer kanamışdı. Ama ben onunum. O bunu onun için yapdıki, erkekler yanıma yaklaşdığında sahipli olduğumu görsünler.

"Seni seviyorum"

"Ben de"

Hemen kahvaltımızı yapıp kalktık.

$$$$$$$$$$

Artık saat akşam10 olmuşdu. Esnemekden ağzım yırtıldı.

"Muraaat aşkım hadi uyumaya gidelim"

"Tamam aşkım geldim"

Hemen gidip soğuk duş aldım. Çilek kokulu duş jelimle yıkandım. Ben yatağıma yatdım, bir az sonra yanım çöktü. Tabiikide Murat gelmişdi.  Yüzüme bakıyordu. Hemen dudaklarıma yapıştı, sonra boynumu emmeye başladı, bir an pijamalarım yırtılıp çıktı. Çıplak kalmışdı üstüm sütyensizdim.

"Murat hayır istemiyorum"

"Tamam"

Ve bana sarıldı, uyuduk.

__________***********______________

Ben erkenden uyanmişdım. Murat hala uyuyordu. Hemen banyoya girip duş aldım.  Odaya geçtiğimde murat uyuyordu. O kadar tatlı uyuyorduki. Onun uyumasından fırsat alarak hemen iç çamaşırlarımı giyindim. Ve elbisemi giyinerken Murat uyandı.

"Günaydın Aysum"

"Günaydın aşkım"

"Bundan sonra ben uyanmadan sende yatakdan kalkma duydunmu"

"Offf Murat ters tarafındanmı kalkdın"

"Hayır hayatım, sadece senin güzel yüzünü görerek uyanmak istiyorum. Gel buraya "

Of. Gitmiyicemm.
"Aaaaaaaa hayırrrrr"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geleceyimdeki GeçmişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin