TANITIM

88 4 4
                                    

Lili esmer oldukça güzel ve zeki bir kızdı . Aslında biraz şımarık büyümüştü yaşı 16 tıydı uzun boylu kumral tenli 60 kilosunda bir kız erken yaşta babasını kaybetmiş biri hayatı babası öldügü zamandan itibaten çok kötü gidiyordu başladığı liseden hemen atılırdı çünkü ordaki kişiler serseri tiplerdi lili serseri tipleri sevmezdi olabildiğince uzak dururfu ama oradaki kişiler onun farklı bir kişiliği olfuğu için kıskanıyorlardı ve babasını erken yaşta kaybettiği için onunla dalga geçerlerdi lili da gururuna yediremeyip onlara kafa göz dalıyordu oldukça iyi kavga ediyordu hemde bir kız olmasına rağmen babası ölmeden önce ondan tek bir isteği vardı okuyup iyi bir kariyer yapıp hayatında mutlu olmasını istiyordu lili de bunu yapacaktı çabalıyordu ama karşısına bir sürü olumsuzluklar çıkıyordu başta söylediğim gibi sürekli okuldan atılıyordu .

Evet şimdi biraz da annesinden bahsedelim lili annesini çok sever annesi de tek kızı olduğu ve yakın bir zamanda eşini kaybettiği için kızına fazlasıyla düşkündü ona fazla kızamıyordu ne yaparsa yapsın kendini bi şekilde annesine affettiriyordu .

Birde lili nin çocukluk arkadaşı kevin vardı tabi liliyi babası öldükten sonra koruyup kollayan ona hiçbir zarar gelmemesi için elinden geleni yapan sarışın beyaz tenli biraz serseri tipli biriydi lili onu çok severdi ama lili serseri tipleri pek sevmezdi demiştim ya kevin de bir şey vardı onun için onu kardeşi gibi görürdü . kevin uzun boylu yakışıklı oldukça iyi vücutlu biriydi .

Evet Beser'e gelelim Beser konuşkan , komik bir tipti ,sınıftakileri veya çevresindekileri hayattan bezdirmeyi başarıyordu . Derslerde espiri yapıp hocaları bezdiriyordu. Ama çok sevecen, yardımsever bir tipti.

Ve özgür hoca bölüm öğretmeni olarak bilinir ve farklı derslere de girer. Ama bununla birlikte şu komik halleri, tavırları vardı. Sınıfta biraz sert durur ama birde arada yaptığı şeyler var tabi mesela tahtaya ayağını vuruyordu . Aksiyonu seven bir tip, sınıfta oldukça neşeli .

Evet artık isterseniz hikayeye başlayalım bakalım ortaya ne çıkacağını bende bilmiyorum ilerleyen zamanlarda görücez .


Ve Aras serseri bir tip , sarışın , uzun boylu , orta kilolu bir yapıya sahip babasına bağlı , babasını çok seviyor onu kaybetmekten korkan biri çünkü küçükken annesini kaybetmişti.

PARALEL DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin