AYRILMA

24 2 0
                                    


 
Tuğberk ve Lili yeniden başlamışlardı. Tuğberk şimdiden Lili 'ye o kadar bağlanmıştı ama Lili hala aynıydı ona o kadar öfkeliydi ki nasıl bir intikam alsam diye düşünüyordu belki de onun için en iyisi Tuğberk ona bağlandığı zaman bir anda ondan ayrılmaktı . Evet bu fikir Lili 'nin kafasına yatmıştı, onu öyle bir bırakacaktı ki kalbi cız edecekti nasıl o Lili 'yi aldattığı zaman Lili ne kadar kötü olduysa aynısını da ona yapacaktı.  İntikamını ondan alacaktı ama tabiki onun yöntemiyle yani aldatmayla olmazdı yani bunu Lili karşısında kim olursa olsun yapamazdı.

Bunun içinde Lili ona bağlanmış , onu seviyormuş gibi yapıyordu. Tuğberk birde aklından geçenleri bilseydi yarattığı esere çok hayret edecekti . Ama yakında bunun tadını alacaktı. Ee ne demişler :  Her insan bir gün ayrılığı tadacaktır. Biraz değiştirmiş olabilirim ama neyse biz önümüzdeki savaşlara bakalım.

İlk zamanlarda Lili Tuğberk 'e canım cicimli konuşuyordu. Ama biraz zaman geçtikten sonra biraz biraz tartışma çıkarmaya başlamıştı. Zaten ondan intikam alması bir iki gün sürer. Evet şimdide gelelim asıl meseleye Lili Tuğberk 'i kendine o kadar bağlamıştı ki Tuğberk 'in gözü Lili 'den başkasını görmüyordu.ve bundan dolayı ayrılık da yaklaşmıştı.

Ve son güne gelir sıra "ayrılık " Tuğberk 'in feleği şaşacaktı tam uygun bir zamanda pat diye ona ondan ayrıldığını söyleyecekti.

Peki siz şimdi Aras nerde diye soruyorsunuzdur , Aras okuldan izin alarak bir laç günlüğüne yurt dışına halasının yanına gitmişti ve 1gün sonra dönecekti.

Evet şimdide o büyük ana geleim öğle yemeği olmuştu . Tuğberk ve Lili öğle yemeğine beraber  gideceklerdi. Ve gittiler de tam yemek yiyeceklerdi ki arkadan keman sesleri gelmeye başlamıştı tabikide Tuğber pilanlamıştı bunu eski öküz hali gitmiş yerine romantik bir adam gelmişti. Adeta Lili ne olduğuna şaşırmaya başlamıştı  , gözleri faltaşı gibi açılmıştı ağzı da bir karış olmuştu .

"Bunlar nerden çıktı böyle ?"

Meraklı gözlerle bakıyordu.

"Senin için başlangıç için hayatıma senin için tertemiz bir sayfa açmaya karar verdim . sana söz veriyorum artık karşında eski Tuğberk 'i görmeyeceksin ."

"Bir anda böyle güzel bir değişim , takdir ettim seni."

Gerçektende takdir etmişti bu büyük değişim neye bağlıydı acana ama biraz sonra diyeceklerinden sonra küçük dilini yutacaktı adeta.

"Senin sayende oldu kendime yeni bir sayfa açmaya karar verdim , eskilerin hepsini sildim şimdi bir başlangıç yazacağım içinde senin de olduğu ."

Lili adeta büyülenmişti Tuğberk 'in bu sözlerine karşı .

"Sana bir şey açıklamam söylemem gerekiyor yeri ve zamanı geldi ."

"Söyle bakalım ufaklık ."

"Ben seninle senin benimle oynadığın gibi oynadım senden intikam almak istedim yaptıklarını hala unutmadım unutamam da sen değişsende değişmesende olucak bu ."

"Ama ben gerçekten değ8şmiştim  , sana bağlanmıştım ki ."

Lili sözünün devamını getirtmeden ;

"Sen hiç kırık bardaktan su içtin mi ?"

"Hayır ama sende bardak kırık diye içindeki sudan vazgeçtin mi ?"

"Vazgeçtim artık ben o yollardan geçeli çok oldu be ."

"Senin yarattığın eser karşında duruyor  , artık seninle birlikte olamam. Şimdi anlamışsındır , sen beni aldattığın zaman ben ne kadar hayal kırıklığına uğrayıp üzüldüğümü!"

Tuğberk bunu gururuna yediremez , birden ağlamaya başlar .

"Ben senin bu kadar hayal kırıklığına uğradığını düşünmemiştim birde sana yaptıklarım için pişman olmuştum . Lütfen sende bunu bana yapma!"

"Bu hayatta herşey karşılıklı maesef sana bunu yapmak istemezdim ama sen buna zorladın beni! Ben seninle beraberken bir kere bile seni sevmedim senden intikam almak için sana bu oyunu oynadım ve sende buna çok güzel kandın."

"O kadar iyi oynadın ki hala beni sevdiğini düşündüm ,özür dilerim ! Lütfen beni bırakma ben sana bu sefer çok fena bağlandım gözüm senden başkasını görmez , bir daha sana yalan söylemiyeceğim seni üzmeyeceğim."

"Anlıyorum ama bu seferde ben seni  terk ediyorum anlasana seni istemiyorum .Ben sevmediğim bir insanla ilişki sürdüremem hele hele nefret ettiğim bir insanla , senin yüzünden benim hiçbir kimseye güvenim kalmadı . Artık sen yoluna ben yoluma!"

"Bunu bize yapma !"

"Artık biz diye birşey yok."

"Ya lütfen "

Siz şimdi lili nin bencillik etyiğini zannediyorsunuz ama en iyisini yaptı siz olsanız size böyle yapan bir erkeğe bir daha güvenebilirmisiniz.

Tabi güvenemezsiniz . Artık konumuza dönelim nerde kalmıştık lili söze girecekti.

"Elveda"

Tek bir söz söyleyip gitmişti .

Artık Tuğberk okula bile gitmez olur hayalleri yarıda kalır , annesi ve babası onu bir piskoloğa yazdırmaya karar verirler .İlk başlarda gitmek istemez ama annesi onu zorla götürür. Tuğberk olan biteni piskoloğa anlatır ve piskolog bir tanıya varır o kızla konuşturmazlarsa sonunun daha kötü olacağını söylerler. Ve annedi Lili 'ye Tuğberk'in hiç iyi olmadığını onunla konuşmazsa durumunun daha da kötüye gideceğini , eve geldiğinde kapıyı kırdığını ve bir cam kırıp elini kestiğini hemen de onu hastaneye götürdüklerini , şimdide bir piskoloğa gittiğini söyler ve ondan yardımcı olmasını ister.

Lili olumsuz bir şekilde yanıt verir zamanında onun da ona aynısını yaptığını herşeyi anlatır . Tuğberk bu olanlardan habersiz sakinleştiriciyle evde yatıyordur . Annesi o kadar yardım istemiş ama Lili yardım etmemiştir etmeyecektir de aslında onun için üzülüyordur ama şimdi de acıyacağını hala onu sevdiğini düşünecektir ve Lili de bunun böyle olmasını istemediği için de ona yardım edemeyeceğini söyler .

Bundan 1hafta faln geçer artık ilaçlar sayesinde Tuğberk 'in aklı başına gelmiştir ve bunları nasıl yaptığının bile farkında değildir . Artık onu sevmekten vazgeçmiştir.

Sonraki zamanlarda da bir kız bulur ona aşık olur o kız da onu seviyordur bir süre sonra birlikte olurlar ve bu hikaye böyle devam eder .

PARALEL DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin