İTİRAF

31 3 2
                                    

Aras artık yurt dışından dönmüştür, Tuğberk  Lili 'nin peşini bırakmıştır başka bir kızı sevip ardından oda yurt dışına gitmiştir ,Lili de hayatına kaldığı yerden devam ediyordur.

Bu arada olaylar gelişmektedir Aras artık Lili 'den hoşlanmaya başlamıştır. Onun intikam almak için Tuğberk ile çıktığını biliyordur artık bundan dolayıda sevinmiştir çünkü eğer Lili Tuğberk ile gerçekten birlikte olsaydı Lili 'yi sonsuza dek unutacaktı ama Lili 'nin Tuğberk ile oyun oynadığını öğrendikten  sonra bu fikrinden vazgeçer.

Bu arada Lili 'de Aras 'dan hoşlanmaya başlamıştır . Ne zamandan beri de birbirine de söyleyemiyorlardır.   Birde asıl mevzu birbirinin birbirinden hoşlanmadığını zannedip birbirine açılamıyorlardır .

Bu arada Aras bütün bu olanları Tuğberk 'den öğrenmiştir Tuğberk için bir yandan seviniyordur bir kızı sevip o kızın da onu sevip ,Tuğberk 'in o kız için peşinden yurt dışına gittiğine  sevinir ama bir yandan da Lili 'ye sevinir normal bir şekilde hayatına devam ettiği için bu kız böyle nasıl dayanıyordur diye düşünüp durur.

Aras eve geldiğinde çok yorgundu biraz dinlenmek için odasına çıktı.O kadar derin uyudu  ki sabah okula bile gecikti ve bugün için bir karar aldı. Artık bugün Lili'ye ondan hoşlandığını açıklayacaktır uyanır uyanmaz  hemen birkaç lokma ayıştırıp evden çıkar.ve Lili'yi arar.

Telefon birkaç çalışta açılır.

"Sen yurtdışı nda değil miydin? "

"Dün akşam döndüm bu arada olanları duydum çok üzüldüm."

"Biraz öyle oldu sen neden aramıştın?"

Aras çok beklemeden lafa girer .

"Bugün okula gitme seninle konuşmam gereken önemli şeyler var. 1saat sonra sahil kenarındaki restoranda ol.

Ah işte yine emredici tavırla konuşuyor ama ne söyleyeceğini çok merak ettim.

"Tamam orda olacağım."

"Peki anlaştık ." Ve telefon kapanır.

1saat olmuştur Aras restoranda gelmiştir ve Lili 'de gelmek üzeredir.
Çok geçmeden Lili 'de gelir.

"Merhaba"

"Sanada Merhaba minik"

"Minik nedir ya öküz." Kısık sesle

"Ne anlamadım ?"

"Yok birşey ."

"Peki öyle olsun."

Çok geçmeden Aras lafa dalar.

"Seni buraya senden hoşlandığımı söylemek için çağırmıştım. "

Oha noldu bu çocuğa böyle öküzlüğü bırakabildi ama buna inanamıyorum hislerimiz karşılıklıymış.

"Aslına bakarsak  bende senden hoşlanıyorum."

Aras şaşkın şaşkın bakmaktadır. Hala bu olanlara inanamıyordur.

1hafta sonra:

Lili sevinçten delirecek derecedir.  Okula gidince Besere herşeyi anlatır. Beser bu olanlara inanamaz. Ama bunun içinde çok sevinir.

Aradan 1ay geçer Aras dan ses soluk yoktur.


 

PARALEL DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin