İLK GEZİNTİ

18 2 0
                                    

Sabah sabah çalan bu kapıya rahatsız olmuştu . Kim olursa olsun ağzının ortasına tavayla geçirmek istiyordu .

Lili tam kapıyı açmıştı ki  karşısındaki kim olsa beğenirsiniz  tabiki Aras .Lili bir an şaşkınlıktan küçük dilini yutmuş gibiydi. Neyseki çok geçmeden aklı başına geldi. Birden atıldı.

"Senin burda ne işin var ."

"Bugün herhalde okula gitmek istemezsin diye düşündüm ."

Bu çocuğa noldu böyle o ukala tavrı ortada yoktu ama böylesi daha iyiydi. Acaba düştüğünde kafasını biyere mi çarpmıştı.

"Sen iyimisin kafanı biyere falan mı çarptı. "

"yoo ne alakası var illaki birşey mi olması gerekiyor sanada yaranılmıyor ki napim şimdi? "

"Yok ya ne bilim bende okula gitmeyi düşünmüyordum bugün "

"İyi o zaman hazırlan seni kahvaltı yapmadıysan kahvaltı yapmaya ondan sonra gezeriz biraz"

  
"Tamam ben zaten acıktım iyi oldu"

Neyse çok geçmeden bi restorant a gittiler ve güzelce kahvaltılarını yaptıktan sonra biraz gezintiye çıktılar ve üzerlerindeki yorgunluğu atmış oldular.

Geriye döndüklerinde bir baktılar araba yerinde yok malesef Aras anahtarı arabada unutmuştu tabi gören de hemen o arabayı kaçırmazmı tabi araba birde Lamborghini  olunca fırsat bu fırsat herşey Güzel giderken bir de bu çıkmıştı ee tabi bir günleri de mukuatsız geçmese olmazdı.

Çok geçmeden polise gittiler ama iş işten çoktan geçmişte bile atı alan Üsküdar ı geçmişti .

Aras adeta öfkeden kuduruyordu. Lili de onu rahatlatma ya çalışıyordu ama nafile Aras gittikçe daha da sinirleniyordu.      

Çok geçmeden eve döndüler .

Aras eve dönünce  babasından büyük bir kavga yiyecekti. Ne olursa olsun tamqm biraz haylaz serseri bir tipti  ama babasına çok düşkündü aslında o da biraz serbest büyümüştü çünkü annesi öldükten sonra babası onu da kaybetmek istemiyordu tabi Aeas da öyleydi babasını da kaybetmek istemiyordu. Babası oğlunu çok seviyordu nede olsa o da evde tek çocuktu aslında Lili yle ortak noktalarıda buydu ikiside anne ve babasını kaybetmek istemiyordu zaten ikiside onun için serbest büyümüştü . Birinin annesi , birinin babası onları kaybetmek istemiyordu bunun için büyük bir özen gösteriyorlardı .

Neyseki babası ona o kadar kavga etmemişti . Babası birden sordu ;

" Nasıl oldu bu ?"

"Arkadaşımla geziyorduk  arabada anahtqrı unutmuşum biride fırsqtdan istifade edip qrabayı yürütmüş."

"Anladım ee sonra ?"

"Üzerinden baya zaman geçtiği için araba bulunamıyor işte ."

Babası bir anda kavga etmeye başladı. Baya sinirlenmişti adeta kızgın bir boğa gibi ortalıkta dolanıyordu.

Aras bir anda sinirlenip evi terk eder.Zaten arabanın çalınmasından dolayı sinirliydi.Bir de babası üzerine bağırıp çağırınca evi terk etti.

Kafasını dağıtmak için bir şeyler içmek için mabolla cafeye gitti. Birşeyler içip kafa dağıttıktqn sonra Lilinin evine doğru yol aldı.

Gerçekten oraya neden gittiğinin farkında değildi ama tuhaf hissediyordu . Onu gördüğü ilk andan beri onda birşeyler bir farklılık olduğunu seziyordu . Aslında birbirlerine o kadar çok benziyotlardı ki o kadar yani sadece Aras serseri bir tipti bu yönü benzemiyordu. Neyseki Lili 'nin evine varmıştı ve ışıklarının hala açık olduğunu farketti  zaten perdeleri kapalı değildi Aras da bunu fırsat bilip onu gözetlemeye başladı Lili pencerenin karşısına oturmuş öylece duruyordu Aras onu görünce heyecanlanmıştı nedenini o da bilmiyordu veya biliyordu ama böyle kısa sürede böyle birşeyin hemen olacağına inanamıyordu .

Bir anda Lili onu farketti ve orada ne yaptığını düşünmeye başladı üstelik yerinde de duramıyordu sallanıp duruyordu neredeyse düşecekti ki Lili Aras 'ın yanına ulaşabildi tam düşecekken onu tuttu .

"Oo sen baya içmişsin ya öf bu ne hal?"

Derken Aras uyuyakaldı . Tabi Lili ne yapacağını bilemiyordu hemen Arasın telefonunu çıkarttı son aramalarda neyseki babası vardı . Lili Aras 'ın babasını aradığında babası telefonu hemen açmıştı çünkü Aras için çok endişeleniyordu o kadar belli etmese de. Babası bir anda yanıt verdi:

"Aras sen nerdesin çok endişelendim senin için neredesin sen ?"

"Efendim ben Aras 'ın arkadaşıyım Aeas içmiş herhalde onun için burda uyuyakaldı ."

"Peki siz nerdesiniz ?"

"Bizim evin önündeyiz ben size konum atarım ."

"Peki kızım senin adın ne ?"

"Lili efendim ."

"Peki ben 5dakikaya ordayım ."

Der ve telefonu kapatır ardından Lili ona konumu atar ve Aras 'ın babası gelir  .

"Aras niye bu kadar içtin ki anlamıyorum ."

"Efendim uyukluyor Aras şimdi sizi duyamaz ."

"Biliyorum kızım . Onu çok merak ettiğim için öyle söyledim ."

"Neyse yardım et de arabaya tanıyalım. "

"Benle mi?"

"Tek başıma taşıyabilecek halim yok ya"

Lili düşünmeye başladım şimdi yardım etmese ayıp olurdu etmeye çalışsada ayı kadar bişey yani nasıl taşıyacaktır.

Lili yardım etmeye karar verir onu arabaya taşırlar Lili eve geri döner ve yorgunluktan uyuya kalır.

PARALEL DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin