Nihayet okula varmıştı . Sabah sabah üstüne bide Aras ı görmüştü.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Sabah sabah seni görmek ne güzel"
"Bide bana sor "
"Ne yani beni gördüğüne sevinmedin mi"
"Yoo sevinmez olurmuyum çok sevindim "
Neyse çok geçmeden otobüs geldi . Sonrada tam otobüse binecekken Aras liliyı ittirdi ve ilk önce o binmeye çalıştı neyseki lili aras a bi çelme taktı aras yere kapaklandı ve siniri gözlerinden anlaşılıyordu lili otobüse bindi herkez bindi tabi sonra aras düştüğü yerden kalktı ve Otobüse son anda binmeyi başardı .
Bide ne görsün her yer dolu sadece lili nin yanı boş bu sefer başladı aras ben cam kenarına oturacağım diye .
"Hayır oturamazsın ilk ben oturdum "
" Bak nasıl oturuyorum da gör "
Ve sonunda itişip kakışırlarken Aras lili nın yerine oturdu ama nasıl oturdu lili da onun kucağına düştü.
Bi an Arasla o kadar yakınlaştılar ki Aras lilinın gözlerini daha da yakından görebiliyordu. Tabi Lili da Aras ın gözlerini daha yakından görebiliyordu .Hele o yüzündeki masumluğu o an görebiliyordu Aras da lili yi görebiliyordu .
Tam da daha yakınlaşacaklarken otobüs firenledi bu sefer yere kapaklandılar .
"_kalk üstümden be şişko ".diye atıldı Aras
"Ben bikere şişko değilim tamam mı sensin şişko ". diye atılan bu sefer lili oldu.
"Hıhı kesin öyledir".
" ya sen bana niye böyle davranıyorsun ya ayıp değil mi bi kıza böyle kaba söz söylenir mi ya".
"Sen kız deilsinki"
"Sen ne demek istiyorsun bana"
"Yani hiç kız gibi tavırların yok hep aklın dövmekte hep bi şiddet hep bi şiddet "
"Sende öylesin serseri kılıklı hayvan "
"Sen bana hayvan mı dedin ?"
"Serseriye takılmadın da hayvana mı takıldın şimdi srseri olduğunu kabul ediyorsun yani öyle mi?"
"Olabilir "
Neyse çok geçmeden otobüs durdu gezi yerine vardılar .Ormanlık bir alanda kamp yapmayı düşündüler ilk önce çadırını kurduktan sonra eşyalarını yerleştirdiler biraz sonra ormanda yürüyüş yapacaklardı ve sonunda yola koyulfuar bir grup halinde herkex ikişer grup oldu açıkta sadece lili ve aras kalmıştı onlar da beraber eşleştiler ne kadar itiraz rtseler de nafile geri dönüşü yoktu.
Sonunda nihayet ormana doğru yol aldılar ama dönüşü hiç öyle kolay olmadı tabiki Aras ordan diyordu :
"Buradan gideceğiz "
Lili ordan diyordu :
"Hayır buradan gideceğiz "
Çok geçmeden bir kaeara vardılar . lili istediği taraftan Aras istediği taraftan Gidecekti.
Ve lili yolunu kaybedip ormaın derinliklerine doğru ilerledi malesef kaybolmuştu Aeas ise kampa çoktan varmıştı. Aeas Lili için endişelenmeye başladığında onu aramaya karar verdiler.
Aras bağırmaya başlamıştı gidebildiği kadar uzağa gitmişti . Ama ne fayda hala Lili yi bulamamıştı.
"Lili "
Diye bağırıp duruyordu tabi espiri yapma fırsatını da kaçırmıyordu .
"Yavrum lililili lilili "
Diye saçmalamıştı . Artık saçmalamaya başlamıştı ki bir anda Liliyi bir ağacın altında uyuklarken buldu tabi o kadar yürüdüğü için yorulmuş olmalıydı.
Ve aras liliui kucağına alarak kamp alanina doğru götürdü .
Lili bir anda irkildi . Aras ona :
"Sakin ol güzelim uyuyakaldın seni kamp alanına götürüyorum merak etme."
"Bu hiç de mümkün değil "
"Ne "
"Diyorum ki merak etmek hrleki senin kucağındayken hiç de mümkün görünmüyor."
"Sana da iyilik olmuyo be "
"Senden gelen iyilik zombiden gelsin daha iyi '
"Peki lan "
"İn kucağımdan hala niye duruyorsun ki anlamıyorum "
Aras ın Lili yi bu kadar merak edip endişelenmesine rağmen Lilinin de böyle yapması onu daha da kırmıştı tabi siz Aeas ı hiç kırılmaz zannediyordunuz ya oda kırılabiliyor işte hele hele onun artık hep yanında olmak istemesine rağmen elinde olmasada artık Aras Liliden hoşlanıyordu onu önemsiyorfu artık ne yazık ki Lili bunun farkında bile değildi.
İçten içe Lili de biraz biraz Aras dan hoşlanmaua bâşlamıştı ama ikiside birbirinden habersizdi . Ama yakında birbirinin farkına varacaklar o zaman daha farklı daha güzel şeyler olucak.
Neyse geçelim bu durumu kampa geri döndüler çok geçmeden hava karardı. Neyseki çadır yetmedi Herkes çadırda ikişer kişi yatıyordu ama Aras a yer kalmadı . sadece Lili çadırda tek kalıyo onun dışında herkez ikişer kişi kaldiığı için Aras a yer kalmadı. Bu nedenle dışarıda yatmak zorunda kaldı.
"Lili ye Aras
"Beni içeri alırmısın burası çok soğuk çok üşüdüm lütfen"Neysek Lili fazla dayanamayıp onu içeri aldı bi köşeye o yattı bi köşeyede Aras yattı. Hemen uyudular ama sabah kaktıklarında Lili gözlerini araladığında Aras ı ona sarılıp uyumuş olarak buldu. Ve onu izlemeye devam etti o kadar masum o kadar güzel uyuyorduki bu serseri tavrın Arasta olduğuna şüphe ediyordu. Haretler içerisinde onu izliyordu neyseki Aras yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu Lili de hemen uyumuş numarası yaptı Aras ın o kadar hoşuna gitmiştiki onun o hali uyanık olduğunu bile anlamadı. Ve Lilinin saçlarını okşamaya başladı. Lili bunun farkındaydı ve Aras ın bunu neden yaptığını çözemiyordu.
Neyseki Lili uyanmış numarası yaptı ve neden onun saçını okşadığını sorduve oda okşamadığını söyledi sinek vardı onu kovaladım dedi.
Zaten Lili çok inanmıştı bunaneyse bugün okula dönme zamanıydı sonuçta haftasonuydu belki arkadaşlarıyla annesiyle beraber birgün geçirmek isteuebilirler haftasonları zaten tatil olurdu değil mi?
Çok geçmeden otobüse atlayıp eve vardılar.
Annesi ona yorgun olur diye kahvaltı hazırlamıştı ve Lili de iştahla yedi zaten çok açtı . Aras da eve varmıştı birşeyler atıştırıp hemen dinlenmek istedi kendini yatağa attı ve deliksiz uyudu .
Lili de öyle hemen uyumuştu çünkü çok yorulmuşlardı.
Çok geçmeden sabah olmuştu Lili üzerinden yorgunluğunu atamadığı için okula gitmek istemiyordu ki tam o sırada kapı çaldı ilk başta Lili kapıyı açmak istemedi çalar çalar gider herhalde sandı ama kapı ısrarlı bir şekilde çalıyordu Lili de uyku muyku kalmamıştı artık .kendi kendine mırılranmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARALEL DÜNYA
Teen FictionUmarım beyenirsiniz yazabildiğim kadar yazmaya çalışacağım.