35. Bölüm - Yarım Gerçekler, Tam Yalanlar

9.6K 354 1.5K
                                    

35. Bölüm – Yarım Gerçekler, Tam Yalanlar

AU Dünya

James sabırla iki oğlunun da dönmesini bekledi. Kahve sehpasında duran taş kaseye göz attıktan sonra bakışını önündeki notlandırması gereken kompozisyonlara çevirdi. Mürekkepli kalemini alıp ödev okumaya başlarken iç geçirdi.

Kompozisyonların ilk çeyreğini okuyup bitirdiğinde ancak, taş düşünseli sallandı. James başını kaldırdığında Damien ve Harry'nin çıktığını gördü. İki çocuk da James'in onları yakalaması için taşıdığı koltuğa iniş yaptı.

James ayağa kalkıp oğullarına bakmak için yanlarına geldi. İkisi de biraz solgun ve besbelli sıkıntılılardı.

Otururken, "İyi misiniz?" diye sordu ikisine de.

Harry Damien'la bakıştı, iki çocuk da her an kusabilirmiş gibi görünüyordu.

"Ben...ben inanamıyorum, o...o olan." dedi Damien. Ela gözlerini sımsıkı kapayarak ellerini kaldırıp yüzünü ovuşturdu.

"İşte bu yüzden siz ikinizin o hatırayı görmesini istemedim." dedi James, kalbinin Damien'ın verdiği tepkiye sıkıştığını hissederek.

Damien ellerini indirirken başını salladı.

"Ben hala neden böyle yaptığını göremiyorum? Neden Hagrid öyle tepki verdi?"

James cevap vermedi. Harry'e baktı. Kuzguni saçlı çocuk elleri ağzında oturuyordu. Sanki kusmamak için bütün gücünü kullanıyormuş gibiydi. Dumbledore görünüş tılsımını yenilemişti o yüzden Harry yine diğer boyuttaki hali gibi görünüyordu.

"Hatıranın sizi kötü hissettireceğine dair uyardım." James onlara hatırlattı. "Ama görmekte ısrar ettiniz. Şimdi gördüğünüze göre hayatınıza devam edebilirsiniz."

"Hiçbir şeyi cevaplamıyor." dedi Harry sessizce, ellerini ağzından çekerek. "Hatıra hiçbir cevap sunmadı, yalnızca daha çok soru getirdi. Neden Hagrid onlar saldırıyorken Devleri koruyordu? Profesör Dumbledore'un sözünü nasıl dinlemez?" Harry sordu, hala inanamazlık içinde.

"Ancak o Seherbaz onlara yaklaşan devi öldürdüğünde tepki verdi. O zaman Hagrid resmen kontrolü kaybetti." dedi Damien, Hagrid'in neredeyse o Seherbazı çıplak ellerle parçalara ayırdığını hatırlayarak.

Yarı devin Seherbazın üzerine atılmasının hatırası gözünde canlanırken midesinin döndüğünü hissederek, "Hagrid'in bunu yapabileceğini düşünmezdim, kimseye." dedi Harry.

"O Seherbazı öldürdü, değil mi baba?" Damien sordu.

James başını salladı. Bunu oğullarıyla konuşmak istemiyordu ama bütün cevapları alana dek durmayacaklarını da biliyordu.

"Hagrid Profesör Dumbledore'a bir şey açıklamaya çalışıyordu. Kimseyle mücadele etmiyordu. Yalnızca Seherbazlar Devleri öldürmeye başladığında Hagrid kontrolü kaybetti." dedi Harry, saçından bir elini geçirerek. "Neden Hagrid, Devlerin ne yaptığını görebiliyorken bunu yapar ki? Devlerin onlar saldırmazsa Seherbazları öldüreceğini görebiliyordu. Hiç anlamlı gelmiyor."

"Sana daha önce de söyledim Harry, hiçbiri anlamlı değildi. Hagrid'in hareketleri açıklanamazdı." Harry'nin asık ama yine de kararlı suratına baktı. "İkiniz de söz verdiniz bana, bu hatırayı izledikten sonra ikiniz de Hagrid'in ölümünü soruşturmayı bırakacaktınız. Sözünüzü tutacak mısınız?" sordu.

Harry ve Damien bir kez daha bakıştı. Birkaç dakika sonra, ikisi de mutsuzca da olsa başlarını salladı. James oğullarının kapanmış bir davayı araştırarak kendilerini daha fazla tehlikeye atmayacaklarına memnun olarak rahatladı. Onlar için kötü hissediyordu gerçi, ikisi de çok zavallı görünüyorlardı.

En Derin Yansımalar / Deepest Reflections (3.cilt)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin