6. Bölüm - Garip Davranış

7.5K 419 974
                                    


6. Bölüm - Garip Davranış

AU Dünya

Damien, Harry kapattıktan sonra telefonu cebine kaldırdı. Olanlara inanamıyordu. Abisi başka bir boyutta ve o da diğer Harry ile sıkışıp kalmıştı. Aklından çocuk geçerken, Damien yüzünü ona çevirdi. Doğru düzgün konuşabilmek için hissettiği paniği bastırmaya çalıştı.

"Kötü haber, Harry pusulanın fazla çalışmış olabileceğini düşünüyor. Tekrar çalışmadan önce sihirsel enerjisini yeniden kazanması gerek. Yani hemen dönemeyeceksin. Büyük ihtimalle bir hafta kadar sürecek." Damien açıkladı zavallıca.

Harry içinde ufak bir mutluluk patlaması olduğunu hissedebiliyordu. Hemen geri dönmüyordu. Kendi dünyasına geri dönememek hakkında minik bir parça endişelendi ama arkadaşları haricinde onu orada herhangi pozitif bir şey beklemiyordu. Öyle olsa bile, Voldemort'la aralarında geçeni bilmelerine rağmen arkadaşları bütün yaz boyu doğru düzgün ona yazmış değillerdi. Harry arkadaşlarına karşı hafiften bir küskünlük duydu, bu da bu alternatif dünyada biraz daha uzun kalma arzusuna yalnızca katkıda bulundu.

Mutluluğunu gizlemek için çabalayarak "Oh, yani...o konuda pek yapabileceğimiz bir şey yok." dedi.

Damien karşılık olarak başını salladı. Kafası gelecek problemlere dalmıştı. Bunun kötü bir fikir olduğunu başından beri biliyordu ve şimdi iki Harry yanlış boyutlarda tıkılı kalmıştı ya, her şeyin korkunç derecede ters gitme ihtimali çok yüksekti.

Hem hüsran hem sinir içerisinde iç geçirerek, Damien asasını kaldırdı ve ahşap bir kutu yarattı. Dikkatlice altın pusulayı kutuya yerleştirdi ve anne babasının Harry'nin odasına asla bakmayacağını çok iyi bilerek kapağını sıkıca kapattı. Harry'nin komodininin alt çekmecesini açarak ahşap kutuyu dikkatlice içeri koydu. Özeline saygı gösterirlerdi ve asla eşyalarını karıştırmazlardı, o yüzden pusula burada güvendeydi.

Kalkıp dikleşti ve diğer Harry'e bakmak için döndü.

"Peki, pusulanın dokunulmazsa kendini tamir edebilmesi gerek. Bir hafta sonra, tekrar deneyeceğiz. Benim seninle buluşmaya buraya gelmek için bir mazeret uydurmam gerekecek." Damien bir mazeret bulmaya çalıştı. "Ben bir şey bulurum!" geveledi. Bir şey unuttuğunu söylemeyi düşündü ama sonra o fikri çöpe attı. Eşyalarını düzgün toparlaması için onca kez laf ettikten sonra, annesi onu söylerse büyük ihtimalle onu çiğ çiğ yerdi.

"Neden bahsediyorsun sen?" Harry sordu, aklı oldukça karışmış görünerek.

"Gelecek hafta, buraya geri gelip senle buluşacağım ki pusulayı tekrar deneyebilelim." Damien tekrarladı, bunun neresinin karmaşık olduğunu merak ederek.

Harry'nin aklı tekrar karışmış gibi göründü.

"Benimle burada buluşacaksın? Ben burada kendi başıma kalmayacağım. Sizinle geliyorum." dedi Harry.

Damien ona bakakaldı.

"Pardon? Hogwarts'a gelemezsin!" dedi Damien rahatsızlıkla.

"Neden olmasın?" Harry sordu, bir o kadar rahatsız olarak.

"Oh, bir düşünelim bakalım?!" dedi Damien alayla. "Bizimle gelirsen herkesin senin gerçek Harry olmadığını bilecek olmasına ne dersin!"

"Ben Harry'im!" Harry işaret etti.

"Ne demek istediğimi biliyorsun." Damien çıkıştı. "Burada iki günü becerdin ama Hogwarts'da, tamamen farklı bir hikaye olacak. İlk olarak, annem ve babam neden bizimle Hogwarts'a gelmek hakkında fikir değiştirdiğinden dolayı şüphelenecekler. İkincisi, öğrencilerin çoğu senin her zamanki halinde olmadığını fark edecek, öğretmen kadrosundan bahsetmiyorum bile, özellikle de Profesör Dumbledore! Bir şeyin ters olduğunu hemen anlayacak deşifre olacaksın!"

En Derin Yansımalar / Deepest Reflections (3.cilt)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin