Hvatač snova

657 66 17
                                    

Džordž najednom shvati da već dugo stoji na sred stepenica. Potisnuo je duboko sećanja koja su mu se maločas tako živo stvorila pred očima, obrisa suzu i krenu ka vratima svoje sobe. Polako odškrinu vrata i na prstima ušeta unutra. Na krevetu u uglu sobe, sedela je Moli sa rukama skrštenim na krilu. Pogleda prikovanog za pod, nije ni primetila sina, sve dok on nije seo pored nje i prebacio ruku preko njenog ramena. Moli se strese od ovog dodira i pogleda ga pokajnički.

- Izvini dušo, ne znam šta mi je bilo. Nije trebalo onako da reagujem - reče Moli tiho.

- U redu je mama, razumem - odgovori joj Džordž - Ovo je težak dan za sve.

- Ali niko nije počeo da nekontrolisano viče kao ja - reče Moli samoprekorno.

- Žao mi je što sam retko svraćao kući u poslednje vreme - reće Džordž - Bilo je to sebično s moje strane.

Umesto odgovora Moli snažno zagrli svog sina.

- Sada si tu, dušo, to je bitno - reče Moli i dalje ga grleći.

Nakon nekoliko trenutaka tišine, Moli pusti svog sina iz zagrljaja i zagleda mu se u oči.

- Znam da ti nedostaje - reče ona - kao i meni. Svakog dana. Ali onda pogledam u vas, moju decu, i zahvalna sam Bogu što vas je sačuvao. I sve dok smo mi zajedno Fred će biti tu sa nama.

Džordž klimu glavom, i Moli nastavi.

- I povlačim ono što sam rekla da danas slavim rođendan samo jednom detetu - reče ona i toplo pogleda u Džordža, na šta joj on uzvrati upitnim pogledom - Slavimo i Fredov. Slavimo to što je deo naše porodice, što smo ga poznavali, i što će uvek biti u našim srcima.

Džordž nije bio u stanju da progovori. Umesto odgovora, on zagrli majku najjače što je mogao.

- Hvala ti za sve što si ikada uradila za mene, za nas - reče on najzad - i izvini za sve besane sati koje si provela brinući se za nas. Ti si najbolja majka, i mi smo srećni što te imamo.

- De, de - reče Moli trudeći se da prikrije drhtaj u glasu - Nema bolje dece od vas.

Začu se kucanje na vratima. Džini otvori vrata i promoli glavu.

- Prekidam li nešto? - upita ona.

- Uđi dušo - odgovori joj Moli - Džordž i ja smo razgovarali.

- Poslali su me da vidim da li je sve u redu - reče Džini.

- Naravno - odgovori Moli - Na trenutak sam izgubila kontrolu ali sada je sve u redu.

- Anđelina mora da se vrati kući - reče Džini obraćajući se Džordžu.

- Idemo onda svi dole da se pozdravimo sa njom - reče Moli ustajući sa kreveta - Ona je divna devojka.

- Zaista jeste - reče Džordž ponosno - I drago mi je da se vas dve slažete.

Zatim svo troje krenuše dole gde su ih čekali ostali.

- Evo nas - reče Džordž ulazeći u sobu - Malo smo se zadržali.

- Ja bih morala da krenem - reče Anđelina.

- Nadam se da nije zbog mene - reče Moli zabrinuto - Izvini što si morala da prisustvuješ onakvoj sceni, dušo.

- Naravno da nije zbog Vas - odgovori Anđelina oblačeći jaknu - Obećala sam roditeljima da ću ih posetiti danas.

- Ali sledeći put moraš ostati na večeri - reče Moli - Je li tako Džordž?

- Naravno mama - odgovori joj Džordž, smešeći se - Sledećeg puta se neće izvući.

Anđelina se pozdravila sa svima a zatim krenula ka vratima.

- Idem ja da je ispratim - dobaci Džordž, prateći Anđelinu, i zajedno izađoše u dvorište.

- Izvini što sam te uvukao u svoje porodične probleme - reče Džordž.

- Ne zaboravi ko te je nagovorio da dođeš. - odgovori mu ona - Da li je tvoja mama dobro sada?

- Jeste - reče Džordž - Ona je jaka žena.

- Kao i njen sin - odgovori mu ona, uzimajući ga za ruku i usporavajući hod - Najdivnija osoba koju poznajem.

Džordž joj uzvrati osmehom, a zatim zastade da bi joj sklonio pramen kose sa lica.

- Ne bih se složio sa tobom - reče on, vraćajući joj zalutali pramen iza uva - ja poznajem jednu divniju, i upravo stoji preda mnom.

Anđelina mu odgovori dugim i nežnim poljupcem.

- Umalo da zaboravim - reče ona odvajajući se od njega - imam nešto za tebe.

- Za mene? - Džordžove obrve izviše se iznenađeno.

- Pa koliko znam, danas ti je rođendan - reče ona vadeći poklon iz torbe - Izvoli.

Džordž uze u ruke veliki obruč veličine pesnice kroz koji je bila utkana mreža i sa kojeg je visilo plavo i belo perje različite veličine.

- Izvini - reče on začuđeno - ali ja nemam pojma šta je ovo.

- To je hvatač snova - reče ona smejući se - potiče iz indijske kulture, i služi da otera noćne more. Mislim da će ti biti koristan.

- Dobro, koja čin je potrebna? - reče on okrećući hvatač u ruci.

- Nema čini blesavko - reče Anđelina kojoj je Džordžova reakcija bila zabavna - samo ga stavi iznad kreveta.

- Hoćeš da mi kažeš da je ovo normalski predmet - reče on, sada još više zaintrigiran.

- Čula sam da se i kod njih koristi - reče ona - ali ako mene pitaš, to definitivno potiče iz čarobnjačkog sveta.

- Sviđa mi se - reče Džordž i zagrli svoju devojku.

- Drago mi je - odgovori ona grleći ga još jače.

- Moram da idem - reče Anđelina nakon nekoliko trenutaka - Moji me već čekaju sigurno, a i tvoja porodica tebe.

- Važi. Hvala ti na svemu - reče Džordž spuštajući poljubac na njene usne.

                                                                          

                                                                          *       *       *

Evo i četvrtog, nešto radosnijeg, dela. Neće vam više trebati maramice (ili možda hoće, bolje ih držite blizu, za svaki slučaj :D). Hvala svima koji čitaju ovu priču, glasaju i komentrišu, divni ste.

Ako ipak više preferirate porodicu Melfoj, obavezno bacite pogled na profil zarobljeniksnova.

I za kraj, jedno pitanje za sve vas. Sigurno ste čuli za predstavu Hari Poter i ukleto dete koja će se prikazivati ovog leta u Londonu i koja prikazuje sve naše omiljene likove 19 godina kasnije. Na sajtu www.pottermore.com možete videti glumačku postavu (najnovije slike izbačene su juče i danas). Zanima me vaše mišljenje o glumici koja igra Hermionu. Ja ne mogu da se pomirim sa činjenicom da su izabrali crnkinju. Petnaest godina gledamo filmove sa Emom kao Hermionom i onda odjednom treba da promenimo tu sliku, jer ispadamo rasisti ako mislimo drugačije. Takođe, glumac koji iga Rona čak ni nema riđu kosu?! Pišite mi vaša mišljenja u komentarima. Caoss

Pismo FreduWhere stories live. Discover now