U Fredovu čast

565 58 24
                                    


 - Rone, ovo ti je već treće parče torte - smejala se Džini bratu - kada ćes prestati da jedeš?

Svi Vizlijevi sedeli su u sobi okupljeni oko kamina, čekajući Džordža da se vrati unutra.

- Ovo mi je tek drugo - branio se Ron - i zašto ne bi gledala u svoj tanjir malo.

- Iskreno, ne znam kako Hermiona izlazi na kraj sa tobom, zaista - reče Džini peckajući ga. Ron se pravio da ništa nije čuo.

- Bil, kako je Fler? - upita Moli svog sina, prekidajući čarku između Džini i Rona.

- Ona je dobro, ali Viktoar je prehlađena, pa je Fler morala da ostane sa njom kući - reče Bil.

- Dugo nisam videla unuku, obećaj mi da ćes da je dovedeš što pre - reče Moli.

- Naravno, čim malo ozdravi, dolazimo svi - odgovori Bil.

- Ni ja nisam odavno video svoju nećaku - reče Džordž ulazeći u sobu.

- Džordž, požuri da uzmeš svoje parče torte, inače će nestati - reče mu Džini smejući se i gledajući u Rona, koji je prevrtao očima.

- Rone, odričem ga se u tvoju korist - reče mu Džordž, na šta se ostali nasmejaše.

Džordž se smesti između Artura i Persija koji su upravo razgovarali o dešavanjima u Ministarstvu.

- Mislim da je mnogo bolja situacija sada kada je Kingsli na čelu - reče Artur - atmosfera je svakako opuštenija.

- Napravite mi malo mesta - reče Džordž - i dajte tu tortu da probam već jednom.

- Izvoli dušo - Moli mu pruži tacnicu sa parčetom torte.

- Baš mi je drago što je Anđelina došla sa tobom - reče Moli Džordžu ushićeno - sledeći put je pozovi na nekoliko dana.

- Rekao sam ti da hoću - odgovori joj Džordž nestrpljivo - Nego, uputite me malo u dešavanja, šta ima novo? Džini, nisi nam ispričala kako je u Harpijama?

Džini se promeškolji i sa nelagodom pogleda u majku.

- Džini, rekla sam da je moja reakcija bila preterana malopre - reče Moli pokajnički - znam koliko si bila dobra u timu Grifindora, bio bi greh sprečavati te da nastaviš sa kvidičem.

- O, dobro onda - reče Džini vidno opuštenija - Pa polako počinjem da se uklapam u tim, odlično je. Milslim da ove godine imamo šanse da osvojimo prvenstvo.

- Šta? - ubaci se Ron iznenada - Džini, nemate teorijske šanse. Čadlijski topovi pobeđuju ove godine, videćeš.

- Hajde da se kladimo - skoči Džini - u pet galeona!

- Pet galeona! - reče Ron iznenađeno - to je mnogo za jednu opkladu.

- Hajde Rone, ne budi stipsa - reče Bil smejući se - ako si tako siguran, šta je problem.

- Dobro! - reče Ron pružajući ruku Džini, koju ona prihvati, i opklada postade zvanična.

- Ah, skoro da sam zaboravio ove vaše ludorije - reče Artur sa osmehom na licu - hoću da od sad češće dolazite svi skupa. Znam da su poslednje godine bile teške za nas, i da smo se suočili sa velikom tugom od kada nema Freda, ali mislim da to nije razlog da klonemo duhom i dozvolimo da nam se porodica rasturi. Svako je otišao svojim putem, ali hoću da znate da gde god da odete, uvek ćete imati ovo mesto, kojem možete da se vratite i gde će vas porodica uvek čekati.

Moli je slušala Artura kako govori i iskoristivši trenutak kada su svi gledali u njega, krišom obrisa suzu u uglu oka. Pomenuvši Freda, Artur je rekao na glas ono što je svima bilo u mislima. Niko nije želeo prvi da progovori o njemu, jer niko nije želeo da kopa po ranama. Ali nakon Arturovog govora, tuga je bila primetna na svačijem licu. Nasta tišina, ali ona ubrzo beše prekinuta Bilovim tihim glasom.

Pismo FreduWhere stories live. Discover now