Del 1 Rundlurt

75 4 2
                                    

Det var fredag, jeg satt i sofaen og hørte på Marcus og Martinus.
Mamma var på jobb og pappa var i hallen og trente, og jeg var alene hjemme.
iPhonen min lå på bordet......
Jeg tok den fram og gikk inn på kontakter, jeg bladde igjennom lista, helt til jeg kom til Louise. Jeg ringte.................. Hei Louise! Vil du komme bort til meg.. Ja, var svaret. En liten stund etterpå kom Louise. Vi hadde en god prat i gangen helt til jeg sa, kom inn da vell. Vi gikk ned i kjellerstua og satte på Tv-en. Vi gikk gjennom alle kanalene men det var bare Nyhetene og ting i den klangen. Da spurte jeg Louise, er du fan av Marcus og Martinus? Jeg vet ikke helt. de er flinke til og synge og sånt men det er bare at jeg ikke orker alt det maset om vil du bli med på den og den konserten. Hæææææææææ. Wath?? er du ikke fan av M&M. de er jo livet mere enn foreldrene mine. Du må jo like dem. Min yndlings sang er <<Girls>> Drrrrrrrrr, drrrrrrr. iPhonen min ringte. jeg gikk opp og tok telefonen det var Anders.......... Hei? Hei, hva er det, spurte jeg.Jeg lurte på om du var fan av Marcus og Martinus.... Jaaaaa, det er jeg. Fordi vi fikk to billetter til og møte gutta. Og vi vil ikke så da lurte jeg på om du og Louise ville. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. svarte jeg. så høyt at jeg vekte naboen som .hadde en middagslur. Vi møter deg etterpå ved skolen klokka 3. OK hade!!!!!!!


Louise
jeg må nesten gå fordi jeg skal møte Anders ved skolen nå, ja lykke til håper det ikke er tull! Ja det hadde hvert helt syko😬

Da jeg kom fram til skolen sto jeg og venta i 5-10 minutter. Så plutselig kom Anders bort og ropte, NÅÅ! Før jeg kjønnet hva som skjedde så var jeg innelåst på guttedoen og de hadde gått. Hjelppppppp!!!!!! Er det noen herrrr, det er ikke morsomt lås opp. Nå hørte jeg noen som sang på sangen <<Smil>> Det hørtes ut som at det var.......Marcus og Martinus fra 8.klasse. Hello er det noen her. pliss åpne opp døren. Døren ble plutselig åpnet opp og der sto tvillingene og stirret på meg som om det skulle være en bløt gave under juletreet.Hva gjør du her? Og hvem er du? Og hvorfor er du på guttedoen. Ja, vell....... Hmmmm, ja....... Du skjønner det.... At Anders fra 5. klasse han sa at jeg skulle få møte dere og være med på senen, men da jeg kom bort til skolen og sto der og ventet så kom Anders bort og sa, nå da kom resten av gjengen hans bort og tok meg ned hit, og da har jeg havnet her. Og ja du lurte på hvem jeg er? Ja, sa Martinus. Jeg er Idun fra 5. Trinn. Å ja du er henne som kastet den snøballen på rektor i friminuttet i fjor. Ja det er meg ja🙂 Kult men vi må stikke nå skal på NRK. Oki hade.

Marcus forever❤️Where stories live. Discover now