Det var torsdag og pappa ropte opp på rommet mitt at jeg skulle sjekke posten og hente avisa. det var fri fordi vi fikk avspasering på grunn av skoleavslutning. Og da fikk vi fri torsdag og fredag. Jeg skal på hytta med mamma og pappa, og det blir så kjedelig det hadde vært mye gøyere om noen hadde fest sånn at jeg kunne være hjemme alene. og dra på festen.
Da jeg åpnet opp postkassa lå det en avis et Fashion-blad til mamma to postkort til pappa fra jobben hans og....... et brev til MEG?!!!!!!! Jeg skynte meg inn og kastet fra meg brevene, avisa og bladet, og løp opp på rommet mitt. der satt jeg spent mens jeg åpnet brevet.
Der sto det:
Jesssssssssss, jippppppppiiiiiii. jeg kan slippe hytta og dra på fest. juhhhuuuu.
Jeg løp ned til mamma og sa at jeg ikke ble med til hytta fordi jeg skal på fest. Ja, greit da men ikke bli for lenge på festen husk at vi må tidlig opp neste uke, da er det fotball kamp. Nei da jeg blir ikke lenge, bare til 12 tiden. NEIIIII! Du blir ikke på en fest til klokka 12 det kommer ikke over hode til og skje hvis du skal på festen da må du hjem klokka halv 9. men mamma det er da festen starter!!!!!greit til klokka halv 11, men så kommer du rett hjem og legger deg. Da er jeg og pappa på hytta så vi kommer hjem på søndag. Ja takk dere er best. Men nå må du legge deg ses på søndag hade, hade.
YOU ARE READING
Marcus forever❤️
Teen FictionIdun liker Marcus og hun møter han på gutte - doen en dag. Hun blir forelska og det gjør Marcus også........... --------------------------------- Vil du vite mere så les den da vel☺️