Dinnnnnngggg! Jeg åpner opp døra mamma, sa jeg. Vi skulle snart reise til Riga så jeg hjalp mamma så mye jeg kunne den siste halvtimen før vi skulle reise. Jeg gikk igjennom den åpne stuedøra og så gikk jeg langs veggen til jeg kom til utterdøren. Jeg åpnet opp døra. Det var Marcus som sto utenfor, Han hadde med seg en stor koffert og en stor bag. Hei, sa han smilende. Jeg skal bli med til Riga mamma har snakket med mammaen din om det så jeg skal bli med. Mamma hvorfor har du ikke fortalt noe til meg? Jeg ville det skulle være en overraskelse, sa mamma. Åja😆 Mamma hadde gått inn på soverommet. Da jeg lente meg frem og kysset Marcus på kinnet. Vi begynte og rødme begge to og det ble helt stille da Marcus fikk presset ut et <<Skal vi reise snart?>> Ja det skal vi svarte jeg litt i ørska. Da reiser vi dere!, sa mamma smilende. Vi satte oss inn i bilen og bilturen til flyplassen var kjedelig og lang. Men da vi kom frem en time senere var det mage som kom og gikk ut fra flyene mamma kikket opp på rutetabellen og vi var litt sent ute fordi flyet vårt gikk om 10 minutter!!! Så mamma sa løp etter meg. Vi løp til vi kom til flyet vi skulle på vi viste billettene våre og gikk på flyet. Det var en lettelse og sitte på flyet og puste inn og ut etter den hysteriske løpeturen igjennom halve flyplassen. Da sier vi velkommen ombord i SAS, vi ber dere om og feste beltene og vi ber om en fin flytur.
----------------------------------------------Ja, da var enda en del ute☺️
Håper du liker fortellingen!
YOU ARE READING
Marcus forever❤️
Teen FictionIdun liker Marcus og hun møter han på gutte - doen en dag. Hun blir forelska og det gjør Marcus også........... --------------------------------- Vil du vite mere så les den da vel☺️