Jeg våknet og tenkte dette er den nest siste dagen vi skal være her. Men avbrøt tankene mine da en mann gikk i gangen og stoppa utenfor rommet mitt, hjerte begynte og banke fordi jeg ikke hadde kledd på meg og fordi døra ikke var låst som betyr at hvem som helst kunne komme inn og drepe meg.... Eee der gikk jeg vell litt for langt!!!
Mannen banket på døren og jeg sto helt stum i et par sekunder før jeg løp fortere enn bena mine rakk bort til skapet og fant noen klær og kledde på med i rekordfart!! Og gikk bort til døren og åpnet opp.
Hei det er frokost i frokost salen sa en gutt jeg trodde var en mann før jeg åpnet. Jeg ble sendt opp i andre etasje for og si ifra til alle at det var frokost nå litt tidligere enn før fordi kjøkken personalet skal intervjues av NRK klokka halv 10 så det ble frokost klokka 8. Eee snakker du norsk? spurte jeg litt forvirra. Ja, jeg og mamma flytta hit for to uker siden og vi kom fra Norge☺️ Åå så kult jeg kommer også fra Norge i Trofors. Men jeg kommer og spiser nå:)2 minutter senere.........
Åååååå mamma denne maten var den beste maten hit til. Ja det syntes jeg også sa Marcus som satt og gomla i seg all maten på under et minutt! Når vi var ferdig med maten gikk mamma og Marcus inn på rommet og slappet av men jeg ville gå rundt på hotellet og se meg litt rundt. Jeg fikk knapt gått 5 skritt før den gutten jeg møtte på rommet kom bort til meg.
Hei! Idun, sa han. Hei, sa jeg tilbake. Hvordan vet du navnet mitt? spurte jeg. Det står på gjestelista. Jeg heter Lukas, sa gutten. Hyggelig og møte deg Lukas... igjen.... Skal vi gå og kjøpe en smoothie på kafeen like borti gata her? Jeg spanderer, slang ha på. Ok, men jeg skal bare gå opp på rommet og si ifra til mamma at jeg går og kjøper en smoothie med deg. kommer straks bare vent her du!!
mamma jeg går bare og kjøper en smoothie med Lukas sønnen til hotellsjefen han spanderer:) Oki men ikke bli for lenge borte da.
Marcus POV:
jeg hørte alt hun sa om at henne skulle ut og drikke smoothie med en annen gutt og han spanderte!!!!!!!! Dette er urettferdig Idun er min ikke han teite fremmede gutten som tydeligvis heter Lukas. men jeg har en plan jeg sniker meg etter og når de setter seg ned setter jeg meg på et bor helt innerst og spionerer på de:)
Når jeg kom frem til smoothie kafeen hadde de allerede satt seg ned og jeg så at hodene deres lente seg nærmere og nærmere og de.....KYSSET!!!!!!!!!!! jeg satte meg ned på et bord og begynte og gråte, jeg gråt resten av dagene vi var her og Idun hadde det veldig gøy med Lukas og sa ikke god morgen en gang til meg:(
Idun POV:
Dette var en morsom dag, det er trist at vi skal reise i morgen fordi da må jeg si hade til Lukas som jeg allerede har blitt en god venn med. Men jeg ville aldri kysset han eller blitt sammen med han.
Fordi jeg elsker Marcus❤️___________________________
• Sånn passe stor del😊
• Komenter hvis det var for liten del
• Les, følg meg og stem!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Marcus forever❤️
Ficção AdolescenteIdun liker Marcus og hun møter han på gutte - doen en dag. Hun blir forelska og det gjør Marcus også........... --------------------------------- Vil du vite mere så les den da vel☺️