Min første dateIkke helt som forventet

35 4 0
                                    

Det var lørdag, men ikke en helt vanlig lørdag. Jeg skulle på min aller første DATE!!!!!! Å jeg gleder meg så syktttt mye jeg fikk så vidt søvn i natt. Jeg sovna klokka halv 1. Men jeg er ikke trøtt😊

Jeg gikk inn på badet og sminket meg før jeg gikk ut i gangen hentet min fineste veske og kikket meg i speilet og vurderte hvordan jeg så ut, selv syntes jeg ikke at jeg så så verst ut☺️

Nå ringte det på døra jeg åpnet og det var Marcus jeg smilte det fineste jeg kunne og kikket meg en siste gang i speilet før jeg gikk ut og låste døra.
Så gikk vi til Lizzis.

Når vi kom fram til Lizzis. Ble vi tat imot av en som jobba der vi fikk et fint og koselig bord helt inni hjørne det var veldig koselig vi satte oss ned med ansiktene mot hverandre vi kikket inn i øynene til hverandre det var nesten helt magisk.

Så kom pizzaen som Marcus hadde bestilt. Vi spiste og koste oss da det plutselig kom noen jenter som var Marcus & Martinus fan og spurte i autograf og selfies. Så kom det enda flere, og flere.......

30 minutter senere

Enda flere, også var det STOP, sa Marcus. Han virket veldig lei av alt, men likte at så mange fans var der. Vi løp så fort vi kunne så ikke fansen skulle gå tak i oss men det kom bare flere og flere og vi løp og løp. Det kom mange fra alle kanter og ropte Marcus eg er her. Men så snubla Marcus og fansen kom stormende bort og begynte og ta han. Han ble helt omringet av desperate fans som så gjerne ville ha en selfie me kjendisen. Etterhvært prøvde jeg så mye jeg kunne og og få tak i Marcus men så hørte jeg er hyl og Marcus lå der med en stein langt inni kneet og han hadde svære sår overalt og ha lider veldig. Jeg så at han ikke holdte ut så mye lenger at jeg ringte ambulansen, politiet og mammaen hans og ikke så lenge etter kom ambulansen og politiet. Politiet fikk vekk alle fansen og ba dem gå hjem. Så ble Marcus båret inn i sykehusene og jeg fikk sitte på til sykehuset og være med inn jeg holdt han hardt i hånden hele vegen, til sykehuset. Der kom mammaen og pappaen til Marcus stormende bort( jeg har aldri sett de løpe så fort før). Marcus kom inn på et rom der han ble tatt imot av mange leger og sykepleiere. Jeg mammaen og pappaen til Marcus måtte vente utenfor til han var ferdig med i ta røntgen av kneet. Når han kom ut fikk han med seg resultatene og det sto at han.................... heldigvis ikke hadde brudd men kraftig forstuet. Når jeg hadde sagt farvel til Marcus og familien så var klokka halv 10 og jeg måtte hjem. Når jeg hadde kommet hjem gikk eg rett opp på rommet mitt og la meg til og såve.............

Marcus forever❤️Onde histórias criam vida. Descubra agora