Del 5 Festen

31 4 0
                                    

Nå er endelig festen her nå er klokka åtte i det er en halvtime til festen starter. Hmmmmm............ Mamma sa at jeg kunne være til halv 11, men jeg er alene hjemme og jeg bestemmer selv?! Så da blir jeg til det slutter😊

Jeg satte på med Louise sin mamma opp til festen. Hade Louise og Idun. Hade mamma, hade Åse, sa jeg.

Når vi kom inn ble vi tatt imot av noen fra gjengen til Anders som jeg ikke husker helt hvem var. Vi gikk inn i garderoben og kledde av oss bakkene og skoene. Så gikk vi inn og satte oss ned med noen andre fra 5. Trinn. Etterhvert var det noen som ropte i høytallerene, Hei og velkommen til festen for 5 til 9 nå har vi hatt litt rollen roll så da skal vi ha en rolig dans. Han satte på musikken. Det var mange på dansegulvet allerede. Men nå kom Sigmund bort og tok med seg Louise på dansegulvet, mens jeg satt der og stirret rart på Sigmund.

Hei, var det en stemme som sa. Jeg snudde meg rundt og der sto Marcus?!!
Hei Idun vil du danse? Jeg satt og stirre lenge før jeg fikk presset ut et, ja. Fint kom så danser vi. Jeg kunne egentlig ikke danse men jeg følger bare etter Marcus sine steg. Vi kikket inn i øynene til hverandre og lente seg mot hverandre og der sto de plutselig og kysset mitt i dansen med sikkert 100 andre 5,6,7,8,9 klasser det var såååååå pinlig.!!!!!! Men da mannen i høytallerene sa at klokka var halv 12 og festen var slutt ti vi alle sammen farvel. Og gikk hjem og la seg.

Marcus forever❤️Where stories live. Discover now