Byl pondělní večer a Alfa seděla u počítače a dělala věci do školy. Jenomže se nemohla soustředit. Každou chvíli koukal na židli, která měla být plná už před hodinou. Louis si povzdechl. Na to aby Harrymu připravoval jídlo. Na to mu je důležitý, ale aby si spolu vyrazili to ne. Na to má Zayna a Liama. (Také omegy). Louis nikdy nebyl ten typ, co by šel někam na party. Radši si sedl s pár přáteli doma a popíjel víno. Byla divná a neprůbojná alfa
Alfu z přemýšlení probral jeden zvuk. Byli to odemykající klíče. Omega vstoupil do kuchyně. Vzal si na lince jídlo a sedla k Louisovi. Harry začal hned jíst a ani Louisovi nepoděkoval. Bral to jako hotovou věc. Louisovi se chtělo plakat. Zaklapl počítač a podíval se směrem k omeze. Když ho omega uviděla zvedla a nakrčila obočí „Co je?". Louisovi se nahrnuly slzy do očí a začal před ním plakat. Harry byl stále jeho dobrý kamarád. A proto vstal a šel k němu. „Copak se stalo Lou-Lou?" Alfa si jen opřela hlavu o jeho rameno a rozbrečel se ještě více.
„Já ti řeknu, jak jsem se měl. Představ si byl tam jeden kluk. Takový no nic moc, ale mi udělat dobře a já se nebránil. Takže jsem teď pozitivní jako rybička. Tak co kdybychom ti udělali něco podobného?" Alfa se rychle odtáhl a vyděšeně se podívala Harrymu do očí. Omega se zasmála a odnesla Louise do Alfy pokoje. Pokoj byl krásné vůně Alfy. Proto se Omega pořádně nadechla. „Nemyslel jsem to tak. Jen, že bychom si mohli udělat filmový večer?" Louis je kývl a celý se přitlačil k Harrymu. Ten ho jednou rukou objal a začal, hladil. Alfa byla šťastná.
Omega pustila nějakou komedii. Když viděl, že se Louis uklidnit. Odtáhl se od něj a vstal. „Kam jdeš?" zeptala se Alfa. „Je ještě jedna party. Tak zatím." Harry odešel a nedbal na city alfy. Nedbal na to jak by se měla správná omega chovat a ještě nedbal na to s, kým a kde nakonec skončí a to se právě Harrymu jednou vymstí. Alfa byla zničená plakala do polštáře asi dvě hodiny v kuse. Když věděl, že nic už vybrečet nemůže. Možná jen jeho srdce. Zavřel oči a vyčerpáním usnul. Jediné co si z noci pamatuje je to. Že ho někdo přikryl a políbil lehce na rty.
*Tadááááá. První díl :). Budu ráda, když mi napíšete názor. Jestli pokračovat nebo ne. Co vylepšit a upravit. Prostě cokoliv. Miluju vás Evson :* *
ČTEŠ
Jedno tělo. Jedna duše. ✔️
FanfictionJedno tělo jedna duše. To se stane při spojení Alfy a Omegy. Cover be: Ronnie_Payne