„Tohle se nemělo stát!" Křikla znovu omega a postavila se pře Alfu. „Jak jsi to mohl dovolit? Mě jsi to ustát!" křikla znovu omega. V Alfě se vařila krev. „Já za to můžu? Já se měl ovládat? Já má zkurvený Rut. To ty jsi měl odejít, dokud jsi mohl. Varoval jsem tě. Ty ses na mě vrhl. A jak si myslíš, že jsem měl odolat? Víš, co běž do prdele Harolde.!" A nakonec zvýšila hlas na alfa hlas a odešla k sobě do pokoje. Kde začala brečet. Rut sice byl, ale její tělo bylo zmožené a divné.
Omega stála v koupelně. Tohle se stalo? Opravdu ho ta milá a hodná omega poslala do prdele? Opravdu Louis, pokorná omega, která kolem něho skákala, poslala do prdele?! Harry si povzdychl. Tohle se na Louise vůbec nepodobalo. Ustrojil se a znovu si prohlédl to kousnutí. Prostě si bude dál dělat, co chce a nechá se obskakovat. To zase není tak špatné? Proč toho nevyužít. Došel ke dveřím Alfy. „Louisi otevři." Zaklepala omega.
„Jdi pryč Harry." Vzlykl Louis. Harry se nenechal odbít. „Louisi prosím, musíme si promluvit a taky uspokojit." Řekla omega. Když nasála tu vůni alfy. Oči se jí znovu rozšířili. „No tak otevři já ti pomůžu" Alfa si jen povzdechla. A nakonec dveře otevřela.
Omega se hned vrhla na Alfu, jenomže ta se nenechala. Na to byla až moc zlomená. Odtáhla se. „Ne Harry promluvíme si." Omega jen zakňučela. Chtěla znovu cítit ten pocit plnosti. „Harry-" Alfa chtěla pokračovat, že se z nich stane pár a Louis udělá vše pro Harryho. Jenomže Harry znovu řekl něco, co Louise zranilo.
„Takže prostě budeme žít jak do teď ne? Když jeden z nás bude mít své dny tak si pomůžeme a jinak si budeme dělat, co chceme ne?" Louis nestihl nic říct. „Super souhlasíš" a omega se znovu na něj vrhla. Tentokrát se povozil Harry. Bylo to něco krásného pro alfu, ale zároveň i bolavého.
Když skončilo asi třetí kolo. Alfa se konečně rozhodla vyjádřit. „Nechci, aby sis dělal něco s jinými alfami!" Omega jen vykulila na alfu oči. „Cože?!" křikla. „Nechci, aby ses vídal s někým jiným. Jsi moje omega a já tě chci pro sebe. Spojili jsme se a tak to je." Omega jen koukala a nevěřila svým uším. „Na něčem jsme se dohodli Louisi!" Alfa zakroutila hlavou. „Ty ses dohodl. Já nic neřekl." Omega vstala z postele a oblékla se. „Jdi do prdele Louisi a já si jdu za někým, kdo mi ji rád ošuká." A omega odešla ze společného bytu.
*Konečně nový díl. Doufám, že se líbí a budu ráda, když mi napíšete názor. Jinak díly budou asi takhle dlouhé občas delší. Uvidíme, jak to bude vycházet. Myslím, že nový díl by mohl vyjít ve čtvrtek. Miluju vás Evson :* *
ČTEŠ
Jedno tělo. Jedna duše. ✔️
FanfictionJedno tělo jedna duše. To se stane při spojení Alfy a Omegy. Cover be: Ronnie_Payne