Part 2.

1.4K 106 7
                                    

Louis se ráno probral mrzutý a unavený. Alfa byla unavená z toho nočního pláče a přemýšlení. Nic se mu nechtělo, jenomže musel dodělat poslední projekt a potom mohl ze školy konečně odejít. Alfa by se měla cítit plná sebevědomí a optimismus, jenomže to přesně Louisovi chybělo. Alfě chyběla víra. Víra v to, že ta jedna jediná omega bude jeho. Jenomže to nevěděl, co mu osud připraví do cesty.

Alfa vstala a jako každé ráno se vydala do kuchyně připravit. Něco bylo jinak. Na plotně se pekli palačinky, stůl byl plný jídla a dobrot. A najednou z obyváku vykoukla omega. „Dobré ránou Louisi, sedni si. Jídlo bude hned." Alfa se usmála a odešla si sednout ke stolu. Ke stolu kde se měli spolu nasnídat. „Dobré Harry" usmála se alfa.

Když Omega přinesla poslední várku palačinek. „Tak dobrou chuť", řekla omega a Alfa se dala hned do jídla. Měla po té noci strašný hlad. „Harry co se stalo?" zeptala se Alfa s úsměvem, protože věděla, že tohle nebude jen tak.

Omega se podrbala na krku. „Víš já se ti chci omluvit za to, co se stalo." Alfa kývla hlavou. „Neřeš to." Harry zakroutil záporně hlavou. „Ne já musím. Udělal jsem chybu aaaa...Cítíš to?" Omega najednou přestala vnímat. Její krásné zelené oči byly černé a tmavé jako samotná noc v lese. Občas prosvítalo nějaké zelené světlo.

Alfa ucítila, jak se jí začal pomalu zvedat penis. „Harry okamžitě odejdi!" křikl Louis.

Harry se jen zasmál. „Jsem omega, a jako správná omega ti musím pomoc."

Alfu stále při zemi držel zdraví rozum, který ho měl za chvíli opustit. Podíval se přibližující se omeze do očí. „Harry nech toho. Jinak to nedopadne dobře." Vydechla Alfa a už si lehce přejela po penise, který už byl i přes kalhoty veliký.

Omega ještě víc nasála vůni Alfy a rychlým krokem se k ní dostala.

A tak to všechno začalo.

*Tadáááá. Bože tak co na to říkáte? Budu vážně ráda za každý názor. Je to moje první. Tak budu ráda, když mě upozorníte na chyby. Miluju vás Evson :* *

Jedno tělo. Jedna duše. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat