Part 8.

1K 80 0
                                    

*O měsíc později*

Omega přišla ze školy domů. Čekala, že bude připravený oběd a nikde nic. „Ahoj lásko." Když našla alfu na gauči a chtěla ji políbit. Jenomže Alfa uhnula. „Posaď se Harolde." Řekla se přísně Alfa a podívala se přísně na omega si radši sedla. Alfa stala a přešla ke stolu, kde měla papíry a vzala fotky a hodila je po omeze.

„Můžeš mi kurva vysvětlit co to je?" omega si prohlédla fotky. „Lásko to není jak-". Alfa se zasmála. „Chceš mi říct, že to není, jak to vypadá? Víš, jak to vypadá Harolde? Vypadá to, že tady týmu kouříš, téhle tě šuká a tenhle taky. Kurva to jsem ti nestačil? Já myslel, že mě kurva miluješ!" Křikla Alfa.

„Louisi chtěl jsem si užívat. Nechtěl jsem se vázat a ty jsi to věděl. Věděl si, že se nechci vázat. Potom si mi řekl, že mě miluješ. Řekni mi, co jsem měl dělat? Tak jsem si vymyslel, že tě miluju a chodil si užívat. Prostě jsem využil tvoji lásky. Jenomže já tě mám rád, ale nemiluju tě Louisi. A nevím, jestli někdy budu. Jsi můj nejlepší kamarád. A jsem rád, že se o mě někdo stará, ale není to pro mě vše." Šeptla omega.

Alfa se podívala se slzami v očích na omegu. „Kdy jsi mi to chtěl říct? To jsem měl celý život žít s někým, kdo mě nemiluje. Já tě miluju a myslel jsem si, že můžeme mít i děti. Myslel jsem si, že bychom mohli brzy založit rodinu. Já tě chtěl požádat o ruku Harry. Ale tohle já nemůžu. Je konec."

Alfa vytáhla tašku a šla ke dveřím. „Sbohem Harry." A Alfa odešla a tehdy si omega uvědomila, co udělala a taky, že Alfu miluje. Miluje svého nejlepší kamaráda a milence, kterého ale ztratil.

*Ještě epilog. Vím, není to skvělé, ale chci ji dokončit. Miluju vás Evson :* *


Jedno tělo. Jedna duše. ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat