„Harry dýchej pořádně." Omega se na Alfu zamračila. „Neraď" a pořádně dýchala. „Pane doktore už?" zeptala se Alfa. Pan doktor si prohlídl Omegu a promáčkl trošku břicho. „Jedeme na sál." Odbrzdili Omegy postel a rozjeli na se porodní sál. „Miluju tě." Šeptla omega. „Taky tě miluju Harry." A tím se jejich ruce odpojili.
Alfa nervózně chodila po chodbě. Už to byla hodina a nikdo ji nechtěl nic říct. „Máme pro vás jednu správu Pane Tomlinsone. Váš manžel měl malinké bříško, takže nebylo poznat. Máte dvojčata." Louis si oddychl. „Sestři na sál ztrácíme ho."
Alfa si nervózně sedla na židli a začala brečet on to nezvládne. Najednou vyšla nějaká sestřička s dětičkami. „Blahopřeji, máte dvě krásné holčičky." A podala je Alfě do ruky. „Tatínek nás tady nenechá zlatíčka. Miluje vás tak jako já. Nenechá vás tu."
„Jak je na tom můj manžel?" zeptala se Alfa když ji brali děti. „Je na pokoji a spím, Zvládl to." A Alfa utíkala k němu do pokoje. Otevřela na ni ty kouzelné zelené oči jako její dětičky. „Miluju tě" šeptla omega a Alfa se usmála.
*Poslední díl. Vím že to není nic moc. Ale už se tam rýsoval špatný konec, ale to bych nedokázala. Děkuju, že jste můj pokus četli a snad u další povídky. Teď se budu plně věnovat povídce Pretty man. Děkuju vám za vše. Miluju vás Evson :* *
ČTEŠ
Jedno tělo. Jedna duše. ✔️
FanfictionJedno tělo jedna duše. To se stane při spojení Alfy a Omegy. Cover be: Ronnie_Payne