-2.BÖLÜM" GOZLERIN DIYORUM HUZUR"

7 0 0
                                    

     " Mavi, mavi diye çıldırırken yazdığınız kalem bile siyah."

       "Boşversene iki kadehle ödeşiriz."

Bölüm şarkısı: Berk'Beta'Bayındır-Sevgililer Günü.

Bu bölüm yazarın ağzından ve bir öncekine göre kısa olacaktır.

   -2.BÖLÜM"GOZLERIN DIYORUM HUZUR"-

       Hala o gözleri unutamaya çalışan bir genç bırakmıştı o kız çocuk adını bilmesede,ona başlayan duygularını hissetmesede.

         Sevdiği kadını "ölüm"denen o acımasız şeyle kaybetmenin hükmünü artık çekmemeye başlıyordu artık ama farkında değildi,kimsenin Luna kadar sevebileceğini düşünmüyordu bu konuda haksızdı kendi istese başarırdı.
       

         Yavaş yavaş hazırlanıyordu bara gitmek için her zaman ki bir gün geçireceğini sanıyordu ama bu sefer öyle olmayacağı kesindi,o kız da gelecekti o bara , karşılaşabilirlerdi.
İhtimali bile güzel düşünceler uyandırıyordu insanda.

      Arabasında son ses radyoyu açıp ilk çıkan şarkıyı söylemeye başladı, radyoda yeni yeteneklerin şarkıları çalıyordu, bu şarkı onu duygulandırmıştı,şarkının sözlerini kendinden birer cümlelerle fısıldıyordu .

Bugün 14 şubat sevgililer günü, yani onların dışarda bizim taklitlerimizi yaptıkları gün ne saçma bir gün.

"Bizim de anılarımız vardı,beraber güldüğümüz artık herkez bizim gibi olmaya çalışıyordu ama beceremiyorlar. "

Dışarda bu günü kutlayan insanları gördükçe sinirleniyorum ama en çok sana kızıyorum  çünkü ben seni şu dışarda sevgilisini bekleyen adamdan daha fazla özlemle beklerdim, eminim senden de fazla.

'
"Her yerde görüyorum birbirlerini seven, sarılan.Kızıyorum sana sinirleniyorum niye bıraktın diyorum bu insanlardan daha çok seviyordum seni kimsenin sevmediği gibi, bir saniye ayrı kaldığımda bile özlüyordum seni,gözlerini gülüşünü. "

Hala seni o özlemle bekliyorum ama  gelmemi istemiyorum aslında bana 'sevgilim' demeni çok özledim, ama bana keşke bana seni tanimasaydim dediğin günü hatırlamak  istemiyorum.

"Hala bekliyorum hala özlüyorum hemde çok bana 'siyahı sevdiğim gibi seviyorum' demeni özledim mesala 'Erisim' demeni hele de gülüşünü.Aklıma geliyor beni terk ettiğin an sanki öl der gibi bıraktığın an, aklıma geldikçe hala canım yanıyor ,hala.Gelmeyeceğini, gelemeyecegini biliyorum bu daha da acı veriyor neyse. "
    
   Neysesini de söyleyip radyoyu kapattı, aklına geldikçe yanıryordu bu her hali'nden belli oluyordu.

  Barın kapısına geldiği andan itibaren bütün gözler üstüne  almayı başarmıştı, havalı bir girişle bar bölümüne girdi ve her zaman içtiğinden değil de daha ağır içkiyi doldurup fondipledi bunu beş altı kez yaptıktan sonra yavaş yavaş sarhoş olmaya başlamıştı aslında hemen sarhoş olamazdı genelde fazla sinirlendiği'nde ve kafasında binlerce konu olduğunda, yanına o iş yerinde çarpıştığı kız oturunca bir anlığına şaşırdı hiç öyle barlara gelicek bir kız giyinişi yoktu bir anda kendi kendine" sana ne salak" diye geçiştirdi kız bir anda lafa attı ve ;

-'Anlat derdin ne' dedi kız sanki içindeki sorunu çözebileceğini hisseder gibi.

-'Anlatılır mi ki?' Eris de istiyordu anlatmak bu duyguyu paylaşmak ama nasıl anlatacağı konusunda bir fikri yoktu aslında korkusu vardı azda olsa içinde yanlış anlar diye.

-'Ben anlarım hadi anlat'

-'Bir anda oldu herşey, benim hiçbirşeyden haberim yoktu onun ölüceğinden ,saklamıştı aslında saklamışlardı benden ayrıldı hiç anlayamayacağım cümleler kullanarak, bırakma demiştim hiçbirşey söylemeden gitmişti bir hafta sonra da ölüm haberini aldım, garip oldum bir an anlatılamayan bir duygu hiç hissetemedigim,çözemediğim.Bir süre inanmadım,onu ölümsüz gibi hissettim bana verilen mezarlık adresine gittiğimde o mezar vardı orada gömülmesine izin vermezdim ben çünkü hani malım ya ben inanmıyorum,inanamıyorum neyse bir mektup yazmış bide şaka gibi bin kez özür dilerim yazmış mektubun yanında üç dört sayfa ile verdiler o an ağlamayı bırakıp kahkaha attım valla bak.' Yavaş yavaş saçmalamaya başlamıştı içkinin etkisiyle Eris bu haliyle cidden çok tatlı gözüküyordu.

-'Kısaca inandığım bütün yeminler elimden gitti, kayıp gitti.Onun dediği gibi "Kaptan gemiyi terk etti" asıl kötü olmam bu hallere düşmemin sebebi kimsenin onun sevdiği gibi sevememesi olucak galiba .'deyip sızmıştı bar koltuğunda kız ise ona şaşkın şaşkın bakıyordu beyninde binlerce düşünce vardı ama bunu o

-'Gemiye yeni kaptan bulmaktan korkma, istesen ondan daha iyisini bulusun' diye toparlayarak fısıldadı kulağına. 

   

HER'TONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin