Kapittel 2

80 7 4
                                    

Da vi lander i Harare i Zimbabwe går vi og henter bagasje og kjører til hotellet. Jeg pakke ut sakene mine og gjør meg klar til å gå på safari. Da vi kom til safari bilen. Ble vi delt opp etter hvilket språk vi snakket. Det var tyskere, spanjoler, briter, franskmenn, nederlendere og oss. Vi ble puttet sammen med britene. Vi begynte å kjøre. Da vi kom til en savanne kunne vi gå og se oss rundt. Jeg så noe langt borte som glødet. Jeg brydde meg ikke om de andre. Jeg gikk til den Glødende tingen. Når jeg kom nærmere så jeg at det var en katt som sto i fyr. Nei. Katten var ilden. Jeg ble stum av sjokk og tok bilder. Jeg prøvde å få kontakt med katten. Men det gikk jo ikke så bra. Hele hånden fikk brannsår. Den freste. Det kom ild ut av munnen til katten. Og fort ette blir jeg og katten omringet av en Inferno av flammer. Det var både skremmende, fantastisk og varmt. Jeg hørte mange som begynte å skrike, kjørte vekk. Okay la oss oppsummere hva som har skjedd jeg har blitt fanget med en katt som står i fyr og ingen prøver å redde meg. Logikk. Jeg prøver å roe katten ned. Som kanskje begynner å virke. På en eller måte hadde alle fått kull som vi skulle bruke vis vi ble fanget i skogen.

Cat Of FireWhere stories live. Discover now