Kapittel 9

15 2 0
                                    

Kakaoen smaker like godt som hjemme. Jeg bruker den hjåen som jeg stjal i landsbyen og begynner å plante frø. Det var skikkelig slitsomt. Jeg har ikke noe annet å gjøre. Så jeg går å legger meg. Den neste dagen er det mye å gjøre. Det første er å mate ildstjerne, og det andre er at jeg skaffe mat får meg selv. Så jeg går og sanke urter og jakter på kjøtt. Jeg får øyet på en ape. Jeg putter pilen på stringen og avfyrer. Bullseye. Jeg burde ha vært med i FaZe. Uansett når jeg går får å hente apen legger jeg merke til en bevegelse ved siden av meg. Jeg klatrer opp i trærne så fort jeg kan og ser ned. Da legger jeg merke til en jente. Jeg hopper ned lydløst bak henne, og sier "hei" hun skvatt og snudde seg fort mot meg og så forskrekket. "Friedhelm" sier jeg og rekker hånden mor henne. Hun tar hånden min og sier "yin". "Taler du svenska?" Spør jeg På svensk. Det så ikke ut som om hun skjønte det fordi hun la hodet på skakke. Jeg spør på norsk. "Snakker du norsk?" Hun svarer "ja" veldig fort. Jeg spør "hva gjør du her ute?" Da svarer hun "Vell, jeg har gått meg vill. Kan du hjelpe meg?" Jeg ler kort og svarer "Vell jeg bor her ute. Den nærmeste sivilisasjonen er 1km unna." "Vet du hva jeg har lyst å bo her ute." Svarer hun. Da sier jeg " du vil finne mye rart her ute" sier jeg. Hun nikker og følger etter meg. Tilbake til huset. Og ildstjerne. Hun Skriker. "Hva er det der?!?!" Da svarer jeg "hva tror du? Det er en flammende katt". Hun ble stiller igjen. Hun måtte føle seg flau.

Cat Of FireWhere stories live. Discover now