Nå som jeg hadde fått min tredje partner forklarer jeg hva jeg har gjort. Hun ser forskrekket ut. At jeg hadde utryddet en hel landsby og plyndret det som var igjen. Jeg sendte ildstjerne. Får å slakte dyr. Han kom hjem igjen med en Buffalo. Du vil kanskje ikke tro det, men det var imponerende. Jeg setter meg i båten og begynner å fiske. Mens yin prøver å tenne ild på bålet. Idag fikk jeg mye fisk. Jeg fikk sirka 2 torsk og 4 laks. Jeg ble glad helt til jeg kom hjem. Huset mitt var brent ned og yin var borte. Jeg lette etter ildstjerne. Han var også borte. Jeg ble redd. Men ildstjerne kom løpende ut fra skogen og freste. Da skjønte jeg at det var yin som var bak alt dette. Jeg sendte ildstjerne tilbake i skogen. Jeg hentet buen min og ventet på signal. Da det kom røyk opp av skogen skjønte jeg at det var ham. Jeg løp inn i skogen, og fulgte røyken. Da kom jeg til ildstjerne. Han hadde fanget yin. Da sa jeg "Hvorfor tente du ild på huset mitt?" "Fordi jeg ikke liker deg" sier hun. Hun tar fram kniven sin og løp mot meg. Jeg puttet pilen på strengen automatisk og skjøt henne pannen. Hun døde med engang. Jeg gikk mot henne og sa "Vell, det burde du ikke ha sagt" jeg dro opp pilen og ildstjerne tener fyr på henne. Get rekt.
YOU ARE READING
Cat Of Fire
FantasyJeg stirrer på den Glødende katten Den freser, Gresset tar Fyr. Nå er det Inferno.