Kapittel 5

57 2 6
                                    

Honningen og fuglen smaker godt. Selv jeg som ikke kan noe om matlaging, klarte å lage en deilig middag. Jeg går og finner meg en stein og fester den på en pinne. Jeg lager en øks av pinnen og steinen. Så jeg begynner og hogge ned et tre. Det tok sirka 30 minutter før jeg var ferdig. Jeg tente på treet med ildstjernes hjelp. Jeg lagde trekull som jeg kunne mate ildstjerne med. "Jeg bør kanskje lete etter de andre" sier jeg. Jeg følger etter bilsporet og det førte meg til en liten landsby. Jeg gikk til landsbyen for å se hvem som var der. Det var mange folk som gikk rundt. Det var små butikker overalt. Jeg gi går opp til en fyr og spør på svensk "jag har gått mig vild och finner ikke vägen hjem igjen" jeg som var så dum. Han skjønte ikke hva jeg mente. Det minuttet etter på så jeg svart. Det var noen som hadde puttet en pose over hodet mitt. Jeg Skriker og sparker. Da posen ble tatt av satt jeg i et hus. Jeg spør på svensk igjen "jag har inte gjort nokä galt." Det rare var at han svarte meg på svensk også "du är min slave och jag är chefen över dig" sa han med en ondskapfull stemme. Jeg løper opp fra kjelleren. Og finner veien ut. Han roper "fang den fitta!" Da jeg løp til folkemengden begynte jeg å rope: " känner dere inte kva denne mannen här gjort?" Han kidnappare barn." Fylte jeg setningen min. Rett etterpå løper jeg tilbake til leiren. Og henter buen og pilene. Og henter også ildstjerne. "La oss vise de drittungene hva denne svensken kan." Det var et total masskare. Alle husene var brent ned og jeg plyndret butikkene. Jeg drepte alle jeg så. Det første skuddet jeg anførte boret seg inn i strupen på en soldat. Jeg tok alt jeg klart å bære. Jeg tok med meg en stor vogn med alle de ressursene jeg fant.

Cat Of FireWhere stories live. Discover now