#6

536 42 5
                                    

Nu, nu ,nu, nu, nu. Dylan nu poate fii serios.
De ce a reacționat așa?
De ce are o armă la el?

Nu e ca si cum eu nu am, dar nu omor și nu am împușcat până acum decât la antrenament.

Îmi iau ușor mâinile care erau pe brațul lui Scott si dau să mă îndepărtez de el, dar mă trage înapoi lângă el după care mă ridica în spatele lui, acum ținându-mi mâinile în jurul gâtului sau.

-Hai. Împușcă-ma. Am si eu oameni care sunt de partea mea acum.

Dylan își încleștaeaza dinții și apasă pe trăgaci, glonțul ajungand în coapsa lui Scott, el căzând cu tot cu mine în spate.

Încerc sa ridic si sa fug la Dylan, dar 2 din băieții care au venit cu Scott vin spre mine, unul mi-a dat cu pumnul destul de dureros în ochii și după amândoi m-au prins de mâini. M-au împins jos și mă țineau de mâini.

-Acum ai să vezi cum dragul de Dylan moare. Îmi șopteste unul din ei.

-La dracu'. Nu puteai să stai naibii locului?! Tipa Dylan spre mine.

După câteva minute în cre se auzeau numai focuri de armă, picături reci de ploaie au început să îmi alunece pe toată fața.

-Te rog dă-mi drumul la mana aia, a fost ruptă si ma doare. Mint.

-Si de unde stiu eu ca nu ai sa face ceva?

-De exemplu ce? Sunt o fată si nu vin din mafia rusa acum.

Tipul îmi dă drumul la mâna și fuge in "lupta" din fata mea, începând si el să se bată.

Cred că am făcut bine să îmi iau cuțitul și pistolului la mine azi. Mă gândeam că nu o să iasă ce va bun dacă stau la Dylan.

Iau cuțitul din buzunarul din spatele si il îndrept spre burta celui cre mă ținea de mana cealaltă.

Nu pot să cred ca voi face asta...

L-am băgat rapid si după 10 secunde l-am scos. Îmi șterg cuțitul de hainele lui după care îl bag înapoi în buzunar .

De data asta îmi scot pistolul si il îndrept spre altul din prieteni lui Scott care se bătea cu cineva, dar nu puteam să văd cine si il împușc direct în cap.

Acum pot observa că Dylan era cel cu care se lupta..
Pentru asta îmi rămâne dator.

-De când știi tu sa tii un pistol în mână?

-De la 7 ani. Acum hai dracu de aici.

Nu mai spune nimic și mă ia de mână și începe să alege spre ușă.

###

-De ce? Spune Dylan dintr-o dată fără să se uite la mine, nu sa uitat la mine de când am plecat de pe acoperișul ăla stupid. Probabil că nici nu și-a dat seama de vânătaia de la ochiul meu.

-"De ce" ce?

-De ce te-ai dus la Scott în brațe.

-Nu am făcut-o intenționat. Jur. Doar că voiam să plec. Atâta tot si m-am gândit cum ai putea reacționa la asta? Si așa....

-Nu trebuia să faci asta.... ce dracu ai pățit la ochi?! Spune când isi întoarce intr-un final capul spre mine.

-Unul din tipi aia mi-a dat un pumn, dar e ok. Nu ma doare.

Se ridică de pe canapea în timp ce eu vorbeam si aduce o pungă cu ghiață si o pastila, presupun că de durere.


I Hate My Life! Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum