Sor hadi sorsana ne sorcaktý þimdi ? Benimle aslýnda konuþmak istediðini fakat fýrsat bulamadýðýnýmý ima etmiþti? Ne dedi bu þimdi bana ? Ya neden sormuyo?
Ben çokmu sert sor dedim yada omu vazgeçti anlamadým sor sor sor diye ýsrar da edemeyeceðimden ne o sordu nede ben biþey söyledim..
Müdürün odasýna geldiðimizde kýsa bi bakýþ attý bana ve odaya girdi.
Çýktýðýnda yüzü beþ karýþ ve derse tekrar girmeye hiç niyeti yok gibiydi. Noldu neyin diyede soramadým tabii.
-Baksana Bi
-Ne banamý dedin ?( parmaðýmla kendimi göstererek sanki nöbetçi odasýnda benden baþka biri varmýþ gibi)
-Evet sana dedim gelebilir miyim?
Arda bana yanýma gelmek istediðinimi söylüyodu yoksa benmi yanlýþ anlýyorum yada tüm bunlar rüyamýydý???
-Tabii ..(dedim sesimi kýsarak)
-Nasýlsýn?
-Ýyiyim... Sen?
-iyi deðilim. Ben hiç iyi olmadým olamadým olamýyorum.
-nasýl neden yani?
-Bilmem bende bilmiyorum ama þu kafam hiç rahat etmiyo.
O arada nasýl neden bilmiyorum ama Seren çýktý birden ortaya niye geldiki bu þimdi nöbetçi odasýnýn kapýný araladý ve içeri baktý Arda yý görünce bana öyle bi bakýþ attý ki napacaðýmý bilemedim...
-Buðleeeemmm
-Efendim
-Ne konuþuyodunuz?
-Hiç biþey
-Sen ve Arda nöbetçi odasýnda baþbaþa ve hiç biþey konuþmadýnýz öylemi ?
-Evet Seren konuþmadýk
-inanmýyorum doðruyu söyle lütfen!
-Önemli biþey konuþmadýk gerçekten konuþmadýk þimdi izin verirsen evime gidebilir miyim?
Okul çýkýþý olduðu için cadde çok kalabalýktý ve yaðmur yaðyodu ýslanmayý severdim ama hemen eve gitmem gerekiyodu.
-Anneeeeeeemmmm
-Efendim kýzým
-Ay ben seni ne kadar özlemiþim Kevser Sultan
-Tabii tabii vardýr gene bi derdin baþým çok aðrýyo yere oturayýmda azcýk masaj yap yine sinüzitim azdý
-Tamam annelerin bi tanesi
Annem ve babam benim hayattaki tek hazinelerimdi. Onlarý asla ama asla ihmal edemezdim.
-Ablaaa
-efendim
-Biz yarýn babamla Eren abimin iþ yerine gidicez sende gelsene
-Bilmiyorum bakarýz . Hem sen yarýn da okula gitmicekmisin?
-Hayýr raporum 5günlük
-Oohh ne ala ya bende baðdemciklerimi aldýrayým
Sabahçý olduðum için 1 gibi evde olyodum ve akþama kadar baya Bi boþ vaktim oluyodu ee bu kadar vakit varkende anneme iþ yaptýrmak olmazdý.
-Abla biraz dýþarý çýksam söz bizim sokaktan baþka Bi yere gitmeyeceðim.
-Tamam çýk ama bak söz verdin kendini aratma bana
-Tamam tamam
Annem ve babamla öðle yemeði yedikten sonra onlar iþe gitti bende temizliðe baþladým. Daha orta okula gitmeme raðmen evin hemen hemen tüm iþlerini yapyodum yemek hariç...
-Buðlem kýzým hadi kalk bitanem
-Tamam anne
-Buðlem bak yatýyorum hadi kalk geç kalma
-Tamam annecim vallaha kalkýyorum
-ben gidiyorum bak
-tamaaaamm
Yine zorlana zorlana kalkmýþtým eee gecenin Bi yarýsýna kadar ne sorcaktý ne demek istedi neden hiç iyi olmamýþ diye düþünürsen sabahta kalkamazsýn tabii...
Üstmü baþýmý çabucacýk giyinip çýktým evden saçýmý bile yoldaki arabalarýn camlarýna bakarak toparladým Allahtan okula yakýndý ev de arkadaþlarýmdan daha fazla uyuyabiliyodum..
-böhh
-Ayy oda kim
- Benim ben Arda
Biz nere þakalaþacak kadar yakýnlaþmýþtýk?
-Allah seni napmasýn ödüm patladý
-Hadi caným o kadar korktun yani
-Evet korktum
Gerçekten çok korkmuþtum elim ayaðým titremiþti o aceleyle kimseyi görmezken okul kapýsýnýn önünde ýslanmakla meþgul olan minicik eteðiyle Seren gözüme çarptý .
Serenin yanýna geldiðimizde Arda onu görmemezlikten geldi ve bi günaydýn bile demeden içeri girdi Seren yine ayný bakýþlarla karýþmdaydý ama bu sefer aldýrýþ etmeden bende girdin içeriye ona hesap vermeyeceðim dedim içimden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sabırla Büyütülen AŞK
Teen FictionAşk her zaman güzellikler yaşatmaz insana .. Yaradan bazen öyle şeyler yaşatır ki insana karşınızdaki insanı hayatınızdan çıkarmalıdırsınız. Malesef o kadar aşıktırsınız ki onun yanlışlarını görmezsiniz bile... işte.. tam da o noktada başlarsınız...